וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיגואן. יותר מטוארג?

ירון אדרי

24.3.2008 / 12:01

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, תחל היום במכירת רכב הכביש-שביל הקומפקטי. מסירות ראשונות באפריל

מסע הפרסום שיצא בגנות הפולקסווגן טוארג הגיע לסיומו והחשדות כי מדובר בעצם בקמפיין עצמי של צ'מפיון מוטורס, היבואנית, אומתו. מטרת מסע הקמפיין היתה ליצור עניין סביב הגעתו של הטיגואן, רכב הכביש-שטח הקומפקטי של פולקסוואגן שכבר זכה לכינוי בייבי טוארג. את הטיגואן פגשנו במספר הזדמנויות כאן בוואלה! רכב וכעת מודיעה היבואנית על תחילת השיווק אצלנו. לדברי היבואן, משלוח ראשון כבר בדרכו אלינו והוא כולל "כמה מאות טיגואנים". תחילת השיווק בחודש אפריל, אז הוא גם יוצג בתערוכת אוטומוטור.

שתי גרסאות מנוע ישווקו בישראל: דיזל 2.0 TDI ולו 140 כ"ס ובנזין 2.0 TSI ולו 170 כ"ס. תיבת 6 הילוכים טיפטרוניק תשודך לשני המנועים. עם מערכת הנעה כפולה '4 מוושן' המותאמת לשטח, מבטיחים בפולקסווגן כי לטיגואן גם יכולות מעבר לאספלט. גיבוי לכך ניתן לקבל ממסע במדבריות נמיביה אותו עברו מספר טיגואנים בשלבי הפיתוח הסופיים, אולם את האישור הסופי נקבל לאחר שזה יגיע למבחן וואלה! רכב.

3 רמות אבזור יעמדו לבחירת הלקוחות החל מהטרנדליין הכולל בין שאר האבזור הסטנדרטי גם חישוקי סגסוגת, בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך, מערכת שמע MP3 עם 8 רמקולים, מערכת למניעת התדרדרות לאחור, מגן גחון ועוד. מחירו יעמוד על 205 אלף שקלים. 213 אלף שקלים יידרשו לקומפוקטליין שבנוסף יכלול גם פנסי ערפל, חיישני לחץ אוויר לצמיגים, מערכת Offroad לנסעית שטח ועוד. הגרסה המאובזרת ביותר תזכה לשם Sport&Style ולה יהיו בקרת שיוט, חיישני חניה, מסך מגע לתפעול מערכת השמע, מושבי עור מחוממים מקדימה וגג פנורמי. מחיר גרסה זאת 250 אלף שקלים. אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל 6 כריות אוויר, מערכת עזר לבלימה, בקרת משיכה ויציבות ועוד. לטיגואן 5 כוכבים במבחני הריסוק של ה-NCAP ו-4 כוכבים בהגנה על ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully