וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמר התערוכה

30.3.2008 / 16:30

לא רק מכוניות יוצגו באוטומוטור. ב.מ.ב תציג שני צמיגים חדשים מבית גודייר, שפנצ'רים לא נמצאים בלקסיקון שלהם

יח"צ - חד פעמי

אחרי שהשיקו ב-2007 את צמיג ה-F1 אסימטריק החדש של גודייר, חברת ב.מ.ב תשיק בתערוכת אוטומוטור שני צמיגים בטיחותיים חדשים.
הצמיג הראשון פונה אל תחום המשאיות ובו קיימת טכנולוגיה חדשה שנקראת 'דורסיל'. בצמיג זה, נוספה שכבה של חומר איטום דמוי ג'ל והוא מסוגל לאטום את הצמיג לחלוטין גם כאשר מספר רב של מסמרים וכו' חודרים מבעד לסוליה. חומר זה מסוגל לטענת היצרן לאטום חורים גם בקוטר של 6 מ"מ יאינו מאבד מיכולתו לאטום גם כאשר הצמיג נשחק. במהלך התערוכה, תיערך תצוגה שבה ינעצו מסמרים בצמיג המדובר כדי להמחיש את יעילות החומר.

הצמיג השני, כבר מתאים יותר לעולמנו, כלומר למכוניות פרטיות וגם הוא עוסק בנושא התקרים. שמו הוא Run On Flat והוא מאפשר לנהג להמשיך בנסיעה למרחק של עד 80 ק"מ במהירות של עד 80 קמ"ש כאשר בצמיג אין אוויר כלל.

תכונה זו אפשרית הודות להתקנת דפנות עבות במיוחד לצמיג, כאלו שאינן קורסות כתוצאה ממשקל הרכב כאשר הצמיג מתרוקן מאוויר. אולם, יש לציין שאת צמיגים אלו ניתן להרכיב רק בכלי רכב שבהם מותקנת מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים - שכן הנהג עלול שלא לחוש בעובדה שהצמיג התרוקן מאוויר ולהמשיך לנהוג כרגיל. צמיג זה מגיע לישראל במגוון רחב מאוד של מידות, מחירו לצרכן הוא החל מ-720 שקל ליחידה וגם הוא יעבור הדגמה 'ממסמרת' במהלך התערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully