וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההונדה המטורפת בכל הזמנים?

27.4.2008 / 13:49

יש לה מבנה שלד בצורת ה-H המפורסם, צמד נוסעים, מנוע V10 VTEC בנפח 20 ליטר ובעיה אחת ממשית, מאוד

מה יכול להיות יותר היסטרי בעולם הרכב מאשר הרכב הזה? נכון, כלום! אז האם הונדה הולכת ללמד את העולם שיעור במוטוריקה? מייד נראה. ההונדה החדשה, אשר רמז עליה ניתן בתערוכת סמה אשתקד, תגיע בחודש מאי לייצור סדרתי (!) ויתכן מאוד שגם אצלנו תוכלו למצוא אותה. נשמע טוב מדי? חכו עוד קצת.

מכונית המירוץ של הונדה מבוססת על שלד חדש לגמרי בצורת H, כסמל הונדה והעיצוב נלקח ממכונית המירוץ של הונדה משנת 1967, ה-RA 273. ברייסר החדשה, הנהג והנוסע (נווט לצורך העניין) ישבים זה לצד זה, רק שבינהם מונחת גולת הכותרת:

ההונדה הזו מונעת על ידי מנוע V10 אימתני בנפח 20 ליטר!! כן, 20 ליטר - לא פחות מ-2 לליטר לכל צילינדר! הונדה לא מספרים כמה סוסים מסתתרים במנוע המפלצתי, אבל הם כן מצהירים כי הוא ישנה לחלוטין את עולם המושגים שלנו בכל הקשור לכוח

אולם, אין בכך די שכן גם התנהגות הכביש אמורה להיות עוצרת נשימה בהתאם, עם מערכות מתלים מתקדמות, בלמים אדירים ומשקל קל יחסית.

חזרה למציאות

אנו מניחים שאם הגעתם עד כאן, וודאי הבנתם במה מדובר ואם לא, אז הגיע הזמן להנמיך ציפיות. המכונית שהנכם רואים בתמונות, אינה אפילו מכונית תצוגה ואין בה אף קמצוץ של פח או קארבון שמעידים על איזשהו כיוון עתידי בהונדה, בטח שלא בכל הקשור למנוע האדיר.

גודלה של המכונית הזו הוא לא יותר מאשר 7 ס"מ ומשקלה 40 גרם. זהו לא יותר מאשר דגם, צעצוע ילדים אם תרצו, שהונדה עצבה ותכננה יחד עם יצרנית הצעצועים האמריקנית 'מטאל' הבעלים של Hot Wheels - יצרנית דגמי המכוניות.

ההונדה רייסר נחשפה בתערוכת השיפורים 'סמה' בשנה שעברה לכבוד יום הולדת 40 שנים ל-Hot Wheels ולמעשה, הונדה הודיעה השבוע כי דגמי ה-1:64 של הרייסר יגיעו אל חנויות הצעצועים ברחבי העולם, ואולי אף אל הפינה שלנו במזרח התיכון. בינתיים, הונדה שלחה דגם בקנה מידה של 1:5 לסיור ברחבי ארה"ב, כדי לקדם את מכירות הדגם המוקטן.

אנחנו בכל מקרה, אהבנו, ואתם?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully