וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיות נקרעות במסלול המירוצים

ירון אדרי

21.7.2008 / 17:45

נהגת המירוצים דניקה פטריק אינה שומרת בבטן את שהיא חושבת על אחרים. הפעם זאת הנהגת מילקה דונו

חשבתם שרק אגו וטסטוסטרון מעלים את חמתם של נהגי המירוץ? בליגת ה-IRL האמריקנית, מסתובבות להן שלוש בנות. אלה, אינן עוטות ביקני דל בד ומחזיקות מטריה בידיהן, אלא לבושות בסרבל מירוץ ומחזיקות בהגה. מבין השלוש, דניקה פטריק נחשבת למוצלחת יותר ולא רק בגלל פניה היפות וגופה הדקיק שמעטר לא מעט מודעות פרסומת (חלקן עם ביקיני דל בד). פטריק נחשבת לנהגת המירוץ הטובה ביותר אי פעם ולזכותה נצחון אחד אותו השיגה העונה ומקום רביעי באינדי 500 של 2006.

אמש נערך הסיבוב ה-12 במסגרת האליפות במסלול מיד-אוהיו שלשם שינוי הינו מסלול מירוץ מפותל ולא אובאלי כפי שהאמריקנים מאוד אוהבים. בשנה שעברה, זינקה כאן פטריק מהמקום השני ותקוות רבות היו לה גם השנה. אלא שמילקה דונו הדרום אמריקנית שינתה לה קצת את התוכניות. במהלך מקצה האימון, חסמה דונו את פטריק למרות שהיתה איטית ממנה מה שגרם לה לבסוף לזנק רק מהמקום ה-20. התקוות שנמוגו העלו את חמתה ולא בפעם הראשונה – בעבר התעמתה "כמו גבר" עם הנהגים דן וולדון וראיין בריסקו – ומייד בתום המקצה ניגשה לספר לדונו את דעתה.

מילותיה של פטריק לא נעמו לאוזנה של דונו שבתמורה זרקה עליה מגבת מיוזעת שהיתה בידה. פטריק ההמומה לא הספיקה להתאושש מהבושה, והמגבת נזרקה בפעם השנייה. למזלן של השתיים, אנשי הקבוצה עמדו כחיץ ומנעו את משיכות השיער וקריעת הסרבלים. "אני לא אשמה שאת איטית" סיננה לבסוף פטריק בשוביניסטיות והתפנתה להתכונן למירוץ.

בתום 85 הקפות המירוץ, הצליחה פטריק להתקדם עד למקום ה-12 אשר מציב אותה במקום ה-6 בטבלת האליפות, מייד אחרי "חבריה" וולדון ובריסקו כשזה האחרון גם מנצח את המירוץ. דונו שסיימה במקום ה-23 מתוך 26 נהגים, ממוקמת במקום ה-25 הכללי. כרגע, למרות הכישרון והיופי, נראה שפטריק צוברת יותר אויבים מגביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully