וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גולף 6

ירון אדרי

6.8.2008 / 10:05

פולקסווגן חושפת רשמית את הדור הבא לקומפקטית. האם הפעם היא תצליח להתמודד עם המתחרות?

תמונותיה של הגולף החדשה אשר הודלפו לרשת האינטרנט מוקדם יותר השבוע, משכו אחריהן גל של ספקולציות בארץ ובעולם. כעת, מפרסמת פולקסווגן רשמית את כל המידע יחד עם תמונות נוספות.

הדור החמישי שהוצג ב-2003, אמור היה לשים את הגולף בראש סגמנט הקומפקטיות ולהמשיך את המומנטום של הדור הרביעי. אלא שקהל היעד לא חשב כך בדיוק ובחר באופל אסטרה ופיג'ו 307 שצימצו באופן ניכר את פערי האיכות בניהן. בפולקסווגן הפנימו את המצב ומייד החלו בתכנון הדור הבא שהגיע מוקדם מהצפוי כשעל הפרק, שיפור המכונית בכל הסעיפים. לדברי יו"ר החברה פרופסור מרטין ווינטרקורן, "תגדיר הגולף מחדש איכות ונוחות בסגמנט".

חיצונית, שינויי העיצוב אינם מרחיקי לכת וגם מבלי לראות את הסמל על הגריל מבינים מייד מה ניצב לפנינו. השינוי הגדול נמצא בחזית, שם קיבלה הגולף את השבכה של מכונית הקופה שירוקו אשר הוצגה לפני כחצי שנה. עיקר השינוי בתא הנוסעים נמצא בעדכון העיצוב לקונסולה המרכזית, להגה, ללוח המחוונים ולדיפוני הדלתות. אלא שלדברי פולקסווגן, ההבדל הגדול נעוץ בחומרים מהם הכל בנוי אשר עד היום שימשו דגמים מסגמנטים גבוהים יותר. כאן נאמר, כי גם נעשתה קפיצת מדרגה בבידוד הנוסעים מרעשים.

שיפור בכל ההיבטים

הצהרות השיפור ממשיכות גם לשאר ההיבטים: בטיחות, טכנולוגיה, הנאה מנהיגה ועוד. כך למשל, תקבל המכונית כאופציה מערכת בקרת שמירת מרחק אדפטיבית אשר תבלום ואף תעצור את הרכב בעת זיהוי פוטנציאל לתאונת חזית-אחור. מערכות שכאלה החלו לחלחל רק לאחרונה למשפחתיות הגדולות, והנה מביאה אותה גולף גם לסגמנט הקומפקטיות. עוד תקבל המכונית כרית אוויר שביעית לרגלי הנהג כסטנדרט ועדכון למערכת בקרת היציבות.

סעיף נוסף בו לא הצטיינה הגולף היוצאת הוא התנהגות. בכדי לשפר נקודה זאת, תציע פולקסווגן את מערכת בקרת השלדה האדפטיבית ACC - סטנדרטית בפאסאט CC, אופציה בשירוקו – אשר מאפשרת לנהג לשנות את אופי התנהגות המכונית בהתאם לרצונו. 3 מצבי בחירה – נורמל, נוחות וספורט – יאפשרו לשנות את אופי המתלים, ההגה, ותגובות דוושת התאוצה.

רשימת המנועים כוללת בשלב זה 8 יחידות כוח מוכרות, דיזל ובנזין, בהספקים הנעים בין 80 ל-170 כ"ס. לכל המנועים הזרקה ישירה אשר הופכת אותם לחזקים יותר ועם זאת, חסכוניים וידידותים לסביבה. בשלב זה, לא מדברים בפולקסווגן על גרסאות הטורבו החמות, אך ניתן לשער כי אלה תגענה כבר בעתיד הקרוב.

פרטים נוספים על הגולף החדשה, כמו גם עתידה אצלנו בישראל, נביא לכם כאן בוואלה! רכב מייד לאחר שנפגוש בה במהלך אירוע ההשקה בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully