וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב ראש רציני

ירון אדרי

6.8.2008 / 17:23

סדנת השיפורים 'ראש' ויצרנית הרכב פורד נתבעות בסכום של 12 מיליון דולרים. ככה זה כשהמהדורה לא כל כך מוגבלת

הנה עוד סיפור שיכול להיכנס לקטגורית המוזר של עולם הרכב. סוכנות הידיעות 'רויטרס' מדווחת כי סדנת 'ראש' המתמחה בשיפור דגמיה של פורד, יחד עם היצרנית עצמה, עומדות על דוכן הנאשמים בבית המשפט המחוזי שבמנהטן. על הפרק, תביעה בסך 12 מיליון דולר בגין אי עמידתן בהצהרות.

בתחילת 2007, סיפרנו לכם על המוסטאנג 'סטייג' 3 בלק ג'ק' שהוציאה 'ראש'. בנוסף לשדרוגי המראה והשלדה, מנוע ה-V8 של המכונית קיבל מגדש 'על' והספקו עלה ל-430 כ"ס. ועם הכרזה כי מדובר על מהודרה מוגבלת של 100 יחידות בלבד, רשימת הקונים התמלאה מהר מאוד למרות תג מחיר של 59 אלף דולרים. אלא ששנה מאוחר יותר, ראו בסדנה כי טוב והחליטו להכפיל את הכמות.

דרו קונר, אחד מרוכשי הבלאק ג'ק המקורית, החליט לתבוע את השתיים כשמאחוריו עומדים לטענתו לפחות עוד 100 רוכשים זועמים. עיקר הכעס הוא כמובן על כך שהמהדורה המוגבלת שברשותם כבר לא כל כך מוגבלת ובעתיד היא לא תקרוץ לאספנים. סכום התביעה אם תתקבל הוא 12 מיליון דולר כאמור, מה שמשאיר לכל אחד מהרוכשים המקוריים את המכונית וסכום הכפול מזה ששילמו. סכום כזה הוא בוודאי קריטי עבור 'ראש', אך פחות לפורד שרק ברבעון האחרון הפסידה קרוב ל-9 מיליארד דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully