וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 3 - הדור השני נחשף

9.10.2008 / 20:48

מאזדה חושפת את היום את ה-3 החדשה וסוגרת את הליין המשפחתי עם טריו מגובה במכונה מסחרית משומנת

בידיוק ברגע הנכון וממש לפני שעיצובה בן 5 השנים מתחיל להתעייף, מאזדה משחררת היום מספר תמונות למכונית החשובה ביותר שלה. הדגם הקודם שהוצג בשנת 2003 מכר עד היום למעלה מ- 1.8 מיליון מכוניות המפוזרות בכ-100 מדינות על פני הגלובוס. הוא זכה לשבחים ברחבי העולם, המגובים בזכיות מרובות (90 במספר) באירועים חשובים בתעשיית הרכב (כולל מכונית השנה בישראל, כמה מפתיע) ועל פי הנתונים הסטטיסטים, אחד מכל שלושה כלי- רכב שמוכרת החברה בשנה, הוא מדגם ה-3.

המאזדה תערוך את הופעת הבכורה של רק בעוד כמה שבועות בארה"ב. אך כבר אתמול, נחשפה בפעם הראשונה בתערוכת הרכב בסידני ועל פי הרשמים והתמונות, השינויים לא חורגים מעבר למצופה. העיצוב הספורטיבי שהקנה לה ערך מוסף מעבר לשיוך הקטגורי, לקוח ישירות מכל סדרת המכוניות הנוכחית של החברה, בפרט משתי המצטרפות האחרונות- המאזדה 2 והמאזדה 6 ויש להניח, שתחלוק עם האחרונה מספר מאפיינים בתחומי הגימור והאבזור.

למרות זאת, מדובר במכונית שנבנתה על בסיס חדש לחלוטין, מלמטה ועד למעלה, עם מראה מאוד משוייך לזרם הנוכחי החולש ביצרן היפני. בתוך אלו, נכללים שיפורים ביכולת הדינמית הכללית, שדרוג של כל איכויות החומרים והדיפון בתא הנוסעים ומספר מנועים שיפתחו אופציות מגוונות לטעמו של הנהג.

נכון לרגע זה, בחרטום ישתלבו יחידות בנפחים שבין 2.0 ועד ל.2.5 בגרסה החזקה (MPS), כשיש להניח שהצגתה מעבר לגבולות ארה"ב, כבר תכלול את קבוצת המנועים הקטנה יותר והרלוונטית לשוק המקומי.

יחד עם מבנה הסדאן, מאזדה תחשוף סמוך לתאריך ההשקה הרשמי לקראת שנת 2010, גם את המבנה הספורטיבי והקומפקטי בתוצרת 5 דלתות. שאר פרטיה הטכניים, עדיין לא מפורסמים ונשמרים לעת הצגתה בלוס אנג'לס ב-19 וב-20 לנובמבר הקרב.

עבור השוק המקומי, חשיפתה של המשפחתית החדשה תייצר כאן (כרגיל) את אותה סערת מכירות כבעבר. מאזדה נמצאת תקופה ארוכה בראש טבלת המכירות כשגם בחודש ספטמבר הובילה את טבלת המותגים עם כ-2530 מסירות ונתון שנתי המתקרב בצעדי זום זום אל עבר 30 אלף מכירות.

עימותים בתוך סגמנט זה וודאי יכללו את המגאן החדשה שגם היא הוצגה לא מכבר. אם כי בהתחשב בעברה של היפנית בישראל, הקרב על כיסו של הישראלי יהיה בגבולות הדימיון בלבד. פרטים נוספים נביא עם הצגתה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully