וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: גרנד ויטרה 2.4 ליטר

12.11.2008 / 11:02

יבואנית סוזוקי בישראל, 'מכשירי תנועה', החלה בשיווק גרסת ה-2.4 ל' בנזין של הגרנד ויטרה שבנוסף קיבלה גם מספר עדכונים

קבוצת 'מכשירי תנועה', יבואנית סוזוקי לישראל, מרחיבה היום את היצע דגם הגרנד ויטרה עם הוספת גרסת ביניים לרכב הפנאי המצויידת במנוע בנזין בנפח 2.4 ל'. הספקו של המנוע עומד על 166 כ"ס בגרסת ה-3 דלתות, ו-168 כ"ס בגרסת ה-5 דלתות. נתון המומנט הוא 23.1 קג"מ.

מלבד המנוע החדש, עברה הוויטרה מתיחת פנים קלילה הכוללת גריל מעודכן ופנסי איתות במראות. גם תא הנוסעים קיבל עדכונים קלילים הכוללים הגה מצופה עור, לוח מחוונים עם מידע עשיר יותר, מערכת שמע איכותית ועיצוב חדש ללוח הבקרה של המזגן.

בצד הטכני, הוחלפו בלמי התוף בציר האחורי בבלמי דיסק. במסגרת השינויים אמנם איבדה הוויטרה את הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה מאחור, אך האלקטרוניקה ובעיקר מערכת בקרת היציבות אמורה לפצות על כך. המערכת בולמת את הגלגל לו אחיזה נמוכה, וכוח רב יותר מנותב לגלגל הנגדי. בנוסף, שילוב ההנעה הכפולה נעשה חשמלית כולל הילוך הכוח (Low).

גרסת ה-3 דלתות קיבלה ב'מכשירי תנועה' תג מחיר אטרקטיבי העומד על 146 אלף שקל. לגרסת 5 הדלתות שתי רמות אבזור – JLX-E שמחירה 175 אלף שקלים, ו-186 אלף שקלים יידרשו עבור ה-JLX-EL. גרסת ה-2.4 ל' החדשה, תחליף את גרסת ה-2.0 ל' שייצורה הופסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully