וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קוואסאקי בחוץ

ירון אדרי

31.12.2008 / 14:05

מוטו GP: קוואסאקי כנראה לקראת פרישה. פורמולה 1: הונדה לא נמכרה, אך הסיכוי שתתייצב למירוץ פתיחת העונה גבוה

יצרנית יפנית נוספת פורשת ממסלולי המירוץ. קבוצת קוואסאקי המתחרה באליפות המוטו GP, מתכוונת להודיע ביום שני הקרוב על סיום דרכה התחרותית בסבב, כך מוסרים מקורות ביפן. למרות מוניטין החברה בתחום אופנועי הספורט, לא הצליחה קבוצת המירוצים להשיג תוצאות וייתכן כי יחד עם המשבר הכלכלי העובר על העולם, הוחלט כי זה הזמן המתאים לפרוש.

אל סבב המוטו GP הצטרפה קוואסאקי ב-2003, ופרט לביקורים בודדים על הפודיום לא ניתן לרשום לזכותה הצלחות מרשימות. את עונת 2008 סיימה הקבוצה במקום התשיעי, והחתמתו של מרקו מלאנדרי לעונת 2009 לצידו של ג'ון הופקינס יצרה תקוות חדשות. אלא שכעת נראה כי השניים לא יזכו לעשות זאת.

קוואסאקי מצטרפת ליפניות אחרות שהחליטו להישאר מסלול למסלולי המירוץ. סוזוקי וסובארו פרשו מאליפות ה-WRC, והונדה הודיעה על סיום דרכה בפורמולה 1, אך במקרה שלה כלום עדיין לא סגור.

פורמולה 1: הונדה עדיין בפנים

הונדה אמנם לא עוברת בסוף לידיו של המילארדר המקסיקני קרלוס סלים, אך הסיפור שלה הופך לטלנובלה שבהחלט לא תבייש את מקסיקו. שלשום, יצא עיתון 'לה סטאמפה' האיטלקי בהודעה כי הקבוצה נמכרה לסלים, אך מצידו של זה, כמו מצד הקבוצה עצמה, הגיעה מייד ההכחשה. אלא שלמרות זאת, עדיין ישנו הסיכוי שנראה את הקבוצה במירוץ פתיחת העונה.

"היינו שמחים אם היה מדובר בדבר אמיתי", אמר מנהל הקבוצה רוס בראון ל'טלגרף' הבריטי בנוסף על ההכחשה הרשמית שהוציאה הונדה. אלא שיחד עם זאת, מטיל בראון סוג של פצצה. "ביטלנו כמה תוכניות פיתוח, אבל יש לנו מספיק תקציב בכדי שנתייצב למירוץ במלבורן" (מירוץ פתיחת עונת 2009 שיתקיים באוסטרליה ב-29 למרץ – י.א).

חיזוק מתקבל משותפו של בראון לניהול הקבוצה ניק פריי. בראיון ל'אוטוספורט' מסר פריי כי הקבוצה ממשיכה בהכנות לפתיחת העונה למרות הכל. הערפל לדבריו, יתפוגג לקראת סוף חודש ינואר כשיפוג האולטימום למציאת רוכש לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully