וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נץ על שלושה גלגלים

5.1.2009 / 8:27

המעצב אלכס הודג' רוצה לפרוץ לרחוב האמריקני עם כלי תלת גלגלי. אז הוא לקח אופנוע של הונדה והלביש עליו נץ מפיברגלאס

לא ברור מה בידיוק רוצה הודג' מהרחוב האמריקני, עם חשיפת הקונספט האחרון פרי מחשבתו. מפני שעד כמה שידוע לכולם, ההתנהלות האמריקנית בד"כ נגררת במהירות שלא עולה על 30-50 קמ"ש בשדרות המקומיות, האמורות לשמש ביצה רווית חומר לצלמים משועממים.

בניו-זילנד, העסק כנראה עובד מעט אחרת. אלכס מצא לעצמו זמן בשעות הערביים ובהפסקות מעבודתו כמעצב תעשייתי בחברת ESCEA הסמוכה לביתו, בכדי לייצר מכונית נוספת המכוונת ליבשת בקצה השני של העולם.

אולי זו השפעה סביבתית מחיות הבר, אבל אין ספק שהשם הנבחר "הוק" (נץ), ביסס את כל המראה החמקני של הקונספט התלת גלגלי. את תרכובת המעטפת הקלה (פייבגרלאס) בחיפוי זכוכית עליונה, הושיב על שלדת אלומיניום קצרה, אשר חופנת תחתיה מנוע שמקורו בהונדה RC51, בנפח של 999 סמ"ק.

את המשקל הוא ממאן לחשוף, אך בהנחה שהכלי הזה לא סוחב שום דבר מיותר מבחוץ או מבפנים, ההספק המשוער על פיו העומד על 120 כ"ס, אמור להניב מהירות מרבית הקרובה ל-240 קמ"ש והאצה מהמקום למאה קמ"ש בפחות מ 4 שניות. יחד עם כך ולמרות הביצועים על הנייר, עולה תמיהה אם הודג' מצוי כרגע בעיצומה של פירוק מערכת יחסים. היכן המושב האחורי להפחיד את זאת שתחייה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully