וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: miRoamer

דידי חנוך

6.1.2009 / 2:22

הרדיו האינטרנטי הראשון בעולם לרכב הוא סנונית ראשונה לעתיד טוב יותר, ותחילת הסוף של הרדיו הלווייני

מתי רדיו דיסק לרכב הוא גאדג'ט היום? כשהוא הרדיו האינטרנטי הראשון אי פעם לרכב. וכשהוא הסנונית שמבשרת את סופו של הרדיו הלוייני, רעיון שנראה טוב לפני כמה שנים וגוסס מיום ליום כרגע.

חברת miRoamer האוסטרלית וחברת בלאופלונקט יציגו השבוע ב-CES את התוצר הראשון של שיתוף הפעולה ביניהן, רדיו דיסק שמאפשר קליטת תחנות רדיו אינטרנט בכל מקום בו יש קליטה סלולרית.

בניגוד לרדיו לווייני, רדיו אינטרנט לא דורש דמי מנוי ולא מוגבל למבחר הערוצים שהחברה בוחרת לספק לכם. וכל עוד אתם לא מתכוונים לנהוג למדבר, רוב הסיכויים שתהיה לכם קליטה. ואם אין, תמיד תוכלו לנסות לקלוט ערוץ רדיו FM. המכשיר מצויד בקישוריות בלוטות' ו-USB, וכולל גם חיבור AUX למקורות שמע מיושנים יותר.

יש לציין שככל הנראה מדובר במוצר יקר מאד. כדי לדעת מה מחירו צריך להתקשר להזמין אותו. אבל זה לא מפתיע כשמדובר במוצר ראשון מסוגו, ואנחנו בוחרים להתרכז בעובדה שאחריו יגיעו דגמים זולים יותר. ואחריהם יגיעו דגמים זולים עוד יותר. ואחריהם יגיעו דגמים שפשוט יהיו זולים.

כאשר הכיסוי הסלולרי ורוחב הפס משתפרים ללא הפסקה, רדיו אינטרנט יהפוך לברירת המחדל ברכב - המעוז האחרון של הרדיו כיום - ויספק לנו אפשרויות האזנה רבות בהרבה ממה שיש כרגע בשוק. וזה דבר טוב.

שמעתי שמועה?

ומה אתם אומרים? מאמינים בעתיד הרדיו האינטרנטי ברכב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully