וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו רשמית, אינפיניטי בישראל

18.1.2009 / 14:23

שותף חדש במלחמת היוקרה. קבוצת 'קרסו' השיקה היום בישראל את מותג אינפיניטי. המחירים החל מ-299 אלף שקלים

קבוצת 'קרסו', יבואנית רנו וניסאן, משיקה היום בישראל את מותג היוקרה אינפינטי. ההשקה שנדחתה מעט בעקבות המצב הבטחוני בדרום, נערכה באולם התצוגה הזמני בבית קסטיאל שבתל-אביב. אולם זה ישמש את אינפינטי עד לפתיחתו של אולם המכירות הראשי בהרצליה באמצע השנה.

דגמי אינפיניטי שנחתו בישראל מכוונים למגוון סוגי לקוחות, ומציעים בחירה בין תצורות מרכב, גרסאות כביש או פנאי, ובמחירים הנעים בין 299 ל-600 אלף שקלים. בקבוצת הסדאן מושקות שתי מכוניות מדגם ה-G37, האחת במרכב 4 דלתות והשניה במרכב קופה. לסגמנט הפנאי, אינפינטי משווקת שניים מדגמי ה-FX (37, ו-50), ואופציה רכה יותר וקומפקטית בדמות ה-EX37.

מהלך ההשקה יגובה בקרוב בקמפיין פרסומי הקורא תיגר על כל התוצרת היוקרתית והחזקה מבית פורשה, ב.מ.וו, מרצדס ואודי, ועם מסר אחד ברור – "אנחנו עושים את זה יותר טוב".

מה בארסנל המקומי?

הקומפקטי שבחבורה, ה-EX37 יתומחר במחיר התחלתי של 349 אלף שקלים. הקרוסאובר הרך של אינפינטי מגיע עם מנוע בנפח 3.7 ל', 310 כ"ס, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית בת שבעה יחסי העברה (בכל הדגמים). רשימת האבזור כוללת חבילת מולטימדיה, ריפודי עור, חימום למושבים, ממשק GPS וכל הפינוקים הרגילים.

מעליו, מציעה קרסו את ה-FX העוצמתי ורווי היוקרה בצמד גרסאות. הזול מביניהם, ה-FX37, משווק במחיר של 459 אלף שקלים בעוד ה-FX50 מאמיר לכדי 600 אלף שקלים. יחידות הכוח כנרמז משמן, הן V6 בנפח 3.7 ל' לו 330 כ"ס, ו-V8 בנפח 5.0 ל' לו 390 כ"ס. ל-FX הנעה כפולה קבועה לכל אחד מארבעת חישוקי ה-21 אינטש, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

לכביש, מפקידה אינפיניטי את המטלה התורנית לדגם ה-G37. גרסת הסדאן משווקת עם אותו מנוע V6 בנפח 3.7 ל' בגרסת ה-310 כ"ס, כשההנעה היא אחורית. מחירה עומד על 299 אלף שקלים, ובמפרט מתלי ספורט, מערכות בקרת יציבות ובלימה וכם אבזור עשיר. עבור מרכב הקופה, תידרשו להוסיף 80 אלף שקלים.

אנו פגשנו את משפחת האינפיניטי לפני כחודשיים במהלך אירוע ההשקה שערכה החברה בצרפת. את רשמינו תוכלו למצוא בקישור המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully