וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החסכון יגיע מסדנת השיפורים

ירון אדרי

9.2.2009 / 10:50

חטיבת השיפורים של הונדה לקחה לתשומת ליבה את הטענות בדבר עיצובה החיצוני של האינסייט. מיוגן אינסייד

עוד לא עבר שבוע מאז בחנו את ההיברידית החדשה של הונדה ברחובות ולנסיה, וכבר אנו שומעים על חידושים בה. גם הפעם, כמו עם מרבית הדגמים של הונדה למעשה, החדשות מגיעות מכיוון חטיבת השיפורים של היצרנית היפנית – מיוגן. טוב, אל תצפו לקבל פתאום מכת חשמל שתספיק להאיר עיר שלמה ולהשאיר שכבת גומי מכובדת על האספלט, כאן השינוי בעיקרו הוא למראה.

אחת הטרוניות שהשמענו כנגד האינסייט, נגעה לעיצוב החיצוני שלה – היא דומה מידי לטויוטה פריוס. במיוגן שמו לב לכך גם כן כנראה, והנה בא השינוי בדמות פגושים חדשים, חצאיות צד, דיפיוזר וכנף אחורית והכל כמו שמיוגן יודעים היטב לעשות. לדבריהם, פרט לשיפור במראה ישנו גם שיפור בזרימת האוויר שיעזור להפחית עוד כמה אחוזים בצריכת הדלק.

בכדי לקבל עוד עציץ במתנה (ע"ע מבחן ההשקה), מיוגן מציעה כאופציה גם מערכת מתלים ספורטיבית שתנמיך את המרכב ב-20 מ"מ. רכב נמוך יותר, פרט ליתרון הדינמי בשל הורדת מרכז הכובד, תורם לזרימת אוויר עדיפה וכמו עם הקיט החיצוני שבפסקה הקודמת, מפחית את צריכת הדלק. עוד בנושא זה ישנה מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, שגם לה תפקיד חשוב שהרי לחץ תקין תורם לשיפור צריכת הדלק. וגם לבטיחות.

באותו מבחן שערכנו לאינסייט, גילינו כי היא חובבת שתייה, הרבה יותר מאיך שהכיר לנו אותה היצרן בדפי הנתונים. אולי זה חזון אחרית הימים, אבל אחרי שהתרגלנו (בקושי) לשמוע את המילה טורבו כחלופה למנוע חסכוני, הגיע תורן גם של סדנאות השיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully