וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנפיים חדשות לשור

ירון אדרי

9.2.2009 / 12:08

'רד בול' חושפת את מכונית המירוץ החדשה ומקווה להשיג נצחון ראשון. בינתיים, שמועות על הצטרפותה של דניקה פטריק לפורמולה 1

מי שתנסה השנה להתמודד על הטופ של הפורמולה 1 היא קבוצת 'רד בול', שחושפת את מכונית המירוץ החדשה שלה לעונת 2009 העונה לשם RB5. פרט לצבעים המוכרים, ובראשם השור האדום והזועם, גם היא עברה את מסכת השינויים הנדרשת מהתקנות החדשות ובעיקר מקבלת כנפיים חדשות.

בשורותי של רד בול ינהגו מארק וובר המחלים משבר קשה ברגלו, וסבסטיאן ווטל הצעיר שמחליף את דיוויד קולטהארד שפרש בתום עונת 2008. בשנה שעברה ניצח ווטל את הגרנד פרי האיטלקי במונזה עם קבוצת הבת 'טורו רוס', ורבים מצפים ממנו להציג ביצועים משכנעים יותר השנה.

מנהל קבוצת 'רד בול' קריסטיאן הורנר, משוכנע כי נהגיו יכולים להשיג נצחון השנה. עוד הוא בטוח כי התקנות החדשות יחד עם הקיצוץ המסיבי בהוצאות, משנות כמעט לחלוטין את פני הסבב, כך שזה רק יכול לעזור להם לעשות זאת. כפי שניתן לראות בתמונות, המכונית החדשה אינה שונה מהותית ממתחרותיה, כשאת עבודת התכנון עשה המהנדס המוערך אדריאן ניואי. זה ידוע בזכות כשרונו המשובח והמצאותיו, כך שהתקנות החדשות יוצרות עבורו סוג של יתרון יחסי. את יחידת הכוח תקבל 'רד בול' מרנו, לאחר שעברה מספר שדרוגים בהתאם למותר בתקנות.

דניקה פטריק בדרך לפורמולה 1?

ביום חמישי האחרון, סיפרנו לכם במדור 'על הגריד' על החדשה החמה ביותר כיום בפורמולה 1 והיא הצטרפותה העתידית של קבוצה כל אמריקנית. סיפרנו לכם גם כי נהגיה יהיו בני היבשת, והנה כעת השמועות מניבות גם שמות – סקוט ספיד שנהג בקבוצות 'טורו רוסו' לתקופה קצרה וכעת עושה את צעדיו הראשונים בנאסקאר, ויקירת המדור דניקה פטריק.

בשנת 2010 כך כתבנו, תצטרף הקבוצה 'USF1' לפורמולה 1 כשבראשה עומדים קן אנדרסון לו עבר פעיל בסבב הפורמולה 1, אינדיקאר ונאסקאר, ומנהל קבוצת וויליאמס בעבר פטר ווינדסור. פרטים נוספים פרט לאתר אינטרנט ובו לוגו הקבוצה לא נמסרו, אך קשר אפשרי לקבוצת הונדה נשמע ברחבי העולם היות ואנדרסון היה במגעים עם הקבוצה בעבר.

גם שמה של נהגת ה-IRL נקשר בקבוצת הונדה. בשנה שעברה דובר על כך שפטריק תגיע לסדרת מבחנים בקבוצת הפורמולה 1, אך זה לבסוף לא יצא אל הפועל כשיש הטוענים כי בכלל מדובר בשמועות חסרות בסיס. אנו ממש מקווים כי זו אכן תגיע לבסוף לסבב היוקרתי ביותר בעולם ולא בגלל מה שאתם חושבים. הצטרפותה של נהגת לפורמולה 1 יכול רק להוסיף לספורט שנמצא בתקופה לא קלה בכלל.

בניגוד לשמועה המוקדמת על כך שקבוצת 'USF1' מכוונת לאליפות תוך 3 שנים, כעת מדברים על נתון הגיוני יותר של 10 שנים. להזכירכם, קבוצת הונדה נולדה למעשה כקבוצת באר (British American Racing) בשנת 1999 כשגם לה היו יומרות דומות. לבסוף נרכשה הקבוצה על ידי היצרנית היפנית ומי יודע, אולי בגלגול הבא היא אכן תחזור להיות אמריקנית וכך תיקח אליפות אחרי 20 שנה מהיווסדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully