וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה: טרקטורוני קאן-אם חדשים

18.3.2009 / 14:55

עם בוא האביב, 'עופר-אבני' יבואנית קאן-אם משיקה טרקטורונים חדשים לשנת 2009 באירוע אטרף בשטח

קובי ליאני

צילום וידאו: דייב שחר
עריכה: בת גולן

משנה לשנה, נראה שהמרחק בין הטרקטורון הראשון, שהחל את דרכו ככלי עבודה לחקלאים, מתעצם ללא שובע. וכעת, ממש לפני בוא האביב, משיקה 'עופר-אבניר' יבואנית מותגי קאן-אם לישראל, את ההיצע הקיצוני בכל הזמנים לחובבי הטרקטורונים.

לא מדובר בכלים חדשים לגמרי, אלא בשדרוג (משמעותי) לאלה שפגשנו בדיוק לפני שנה. ראשונים הם משפחת ה-DS הספורטיביים. ה-DS450 שהפתיע אותנו ביכולותיו כבר במפגש הראשון, מקבל שני אחים קיצוניים יותר הפונים באופן מדוייק יותר למקצועני הרכיבה. הראשון הוא ה-DS450 X MX,זו גרסה שעברה מקצה רחב של הסבות ל-DS המקורי וכעת היא מיועדת למרוצי מוטוקרוס, עם מרכז כובד נמוך, מפשק גלגלים רחב ומתלים הבנויים לספיגת נחיתות מגובה רב. מחירה: 74,950 שקל.

הגרסה השניה נקראית DS 450 X XC וגם זו עברה שלל שדרוגים לטובת התאמה טובה יותר למירוצי אנדורו וקרוס קאנטרי. ה-XC מציעה מרווח גחון גדול, מגיני גחון, מגיני ידיים ויחסי העברה המיועדים למהירות גבוהה. בזמן ההשקה, התנסינו ברכיבה על השניים וכאן המקום לציין כי מדובר בשתי גרסאות קיצוניות מאוד ביכולותיהן ובדרישות שלהן מהאוחז בכידון. מחירה: 72,950 שקל.

בדגמי האאוטלנדר (פנאי) והרנגייד (פנאי ספורט) הספקנו להתאהב בעבר בשלל הזדמנויות - כשחצינו את ישראל לאורכה עמם, כאשר שעטנו על גבם על הדיונות הירדניות ועוד הזדמנויות, אבל לאנשי קאן-אם זה לא הספיק. שתי גרסאות אלה קיבלו גרסה חזקה יותר של מנוע ה-V טווין בנפח 800 סמ"ק, גרסת ה-800R וזו מפיקה כבר 72 כ"ס. מחירו של הרנגייד החזק 78,950 ומחירו של האאוטלנדר עם המנוע הזהה 72,950 שקל.

משפחת האאוטלנדר מצרפת אליה גם חבר נוסף ולזה מנוע V טווין בנפח 500 סמ"ק דו-מושבית המאובזרת עם חישוקים קלים וצמיגים בעלי פרופיל אגרסיבי, מגיני ידיים, כננת, מגיני חזית ואחוריים וצביעה ייחודית. השנה קיבלו כל גרסאות XT צבע שחור, בנוסף לצבע צהוב הקיים. גרסה זו תצטרף אל הקיימות: 400, 650 ו-800 סמ"ק. מחיר האאוטלנדר 500 הוא 74,950 שקל.

בקרב מותג הטרקטורונים השני שמייבאת קבוצת עופר-אבניר, מותג קימקו, החידוש ל-2009 נקרא MXU400. הדגם החדש משתייך לקטגוריית טרקטורוני הפנאי של קימקו, עם הנעת 4X4, מנשאים לציוד מלפנים ומאחור וארבעה מתלים נפרדים. מחירו 44,950 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully