וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה ב-200 קמ"ש

19.4.2009 / 10:18

לאחר מעקב ממושך, לכדו חוקרי אגף התנועה פורשה במהירות 200 קמ"ש על ידי שימוש ב'דבורה'. הקושי: לוחית הזיהוי סינוורה מצלמות נייחות

זה לא משנה כמה המכונית שלכם מהירה, במוקדם או במאוחר, ההתרסה בחוק תגרום לכם לחשוב פעמיים אם למחוץ את המצערת ללא הבחנה, גם בפעם הבאה. יתרה מזאת, אם האיר גורלכם את העו"ש, ובחניית הבית מחכה לכם פורשה, על אחת כמה וכמה שאתם מותחים את הגבולות מעבר לכל דמיון. אולם המקרה שלפנינו מעט שונה, גם בדרך בה נתפס ההולל, וגם בפרק הזמן שלקח לאגף התנועה להכין את הקרקע לתפיסתו.

תחילתה של הפרשה לפני כחודש לערך, לאחר שהגיעו למשרדי הי"מר את"ן, תמונות ממצלמות מהירות סטטיות המראות מכונית מסוג 'פורשה', חולפת על פני העדשה במהירות גבוהה ביותר. אלא שלצערם של השוטרים, לא ניתן היה לקבל זיהוי מלא של המכונית מאחר ולוחית הרישוי מאחור נתפסה כלבנה לחלוטין בעדשת המצלמה. כלומר סינוורה את המנגנון.

בעקבות המקרה, הוחלט לפתוח בחקירה סמויה אחרי הנהג המבצע. לאחר אגירת הנתונים ועיבודם, יצאו כמה חוקרים מאגף התנועה של היחידה המרכזית למבצע דביק לתפוס את נהג הפורשה בעת מעשה. פלא פלאים, לא חלף זמן רב, והנהג נלכד ביום שישי האחרון. אך בניגוד לפעמים קודמות, החכימה המשטרה הפעם הזו, והצטיידה במערכת אכיפת מהירות מסוג דבורה – B3 המופעלת גם בתנועה. תוך כדי שהם עוקבים אחרי המכונית, ננעלה המצלמה על הפורשה ולכדה אותה במהירות של 200 קמ"ש.

השוטרים עצרו את המכונית בצד הדרך, וגילו לתדהמתם שעם הנהג נוכחים גם שלושה ילדים. המשטרה עכבה את הנהג לחקירה במשרדי היחידה ורשיונו נפסל במקום. יצירתיות לא תמיד מובילה לרווחים, גם אם אתם נוהגים בפורשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully