וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה האוטו?

דידי חנוך

27.5.2009 / 3:15

גאדג'ט היום שלנו יזכור איפה הייתם, יהפוך את המחשב שלכם ל-GPS ויסייע לכם למקם את התמונות שלכם

הנה משהו שכולנו חווינו: הולכים לקניון, מחנים את הרכב, ואז, בדרך חזרה, מגלים שלא ממש קל למצוא אותו. מדובר בחוויה משותפת חזקה מספיק כדי שיעשו עליה פרק - מצוין - של סיינפלד.

גאדג'ט היום שלנו להיום, Travel Honey, היה הופך את הפרק ההוא לקצר מאד. מדובר במקלט GPS עם מספר תוספות שהופכות אותו למעניין במיוחד. אם תלחצו על הכפתור שלו למשך שתי שניות, הוא יזכור את המיקום בו לחצתם. אז, כשתרצו לחזור לאותו המקום, אורות LED יכוונו אתכם.

בנוסף, ה-GPS הזה כולל חיבור USB מובנה שמאפשר לחבר אותו למחשב. הוא הופך את המחשב ליחידת GPS - אם כי לא מצוין באתר בעזרת איזו תוכנה או שירותים הוא עושה זאת.

לסיום, המכשיר יכול לעקוב אחר המיקומים בהם הייתם במשך נסיעה שלמה. בסוף הנסיעה, ניתן לסנכרן את המסלול לגוגל מפות או גוגל כדור הארץ, ותוכלו לראות את המסלול שלכם. לאותו המסלול תוכלו להוסיף תמונות שצילמתם בטיול, מה שיוסיף לתמונות מידע GPS ממש כאילו צולמו במצלמה או טלפון סלולרי עם יכולות ניווט מובנות. כך, כשתעלו את התמונות לאתר כמו פליקר, הוא ידע כבר היכן כל אחת מהם צולמה.

המכשיר משווק על ידי חנות הייצוא הסינית החביבה Chinavision, תחת השם GPS Receiver + Location Finder + Data Logger + Photo Tagger. קליט, לא? הוא עולה 53.87 דולרים. ותכלס? נשמע שהוא די שווה את זה.

איפה הייתם?

ומה אתם אומרים? רוצים לדעת מאיפה באתם ולאן אתם הולכים?

  • עוד באותו נושא:
  • gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully