וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

725 כ"ס. בפורד מוסטאנג

28.6.2009 / 12:00

בית היוצר של קרול שלבי עוטף את המוסטאנג GT500 החדשה בחבילת שיפורים ארסית במיוחד. הכירו את נחש ה'על'

סדנת השיפורים הפטריוטית של קרול שלבי חוזרת ומזריקה סטרואידים לעורקיה של המוסטאנג 500GT. אחרי חשיפת הדגם החדש לשנת 2010 בתחילת השנה ומתנות קוסמטיקה מחמיאות ממתחרים, מגיעה המהדורה האחרונה המכונה 'סופר סנייק'. גם כאן נבדלת המוסטאנג של שלבי באדיבות אותו תג נחשי המשמש את הסדנה להשבחות בלעדיות דוגמת הקוברה.

על מנת להגיע לשיא, שלבי הצמידה למנוע הסדרתי בנפח 5.4 ל' V8, מגדש 'על' המצמיח את כוחות הסוס מ-540 לכדי 725 כ"ס בסיוע עדכונים מתבקשים למערכות היניקה והפליטה. אולם, לא רק למנוע בשורת המהפך וכדי להנחית את כל הכוח לכביש בצורה מיטבית, שוגרה המוסטאנג סופר-סנייק למסלול חטיבת המירוצים של פורד שם בעזרת מהנדסי החברה העניקו לה את הטיפול המסור ביותר למערכות המתלים.

פרט לעיבוי השרירים הנחרץ, בתפריט הקוסמטי זוכה המוסטאנג להרחבת הנחיריים בכונס האוויר שבחרטום, פסי קישוט בצדדיה, חישוקים בקוטר 20 אינטש וזימים נפוחים ומאיימים בירכתיי המכונית. תא הנוסעים לעומת זאת, מסתפק בכמה הטבעות מותגיות של הסדנה ונגיעות קרבון קלות בלוח המחוונים.

את חבילת ה'סופר סנייק' האולטימטיבית תוכלו לרכוש בארה"ב בתמורה ל- 33,495 דולרים, כ-135 אלף שקלים לפני מסים וזאת בתנאי שה-GT500 כבר ברשותכם. ואם זה קצת מופרע בשבילכם, על המדף ממתינה חבילה מתונה לה 630 כ"ס (בלבד) שעולה 4,000 דולרים פחות. כך או כך, מדובר ברכב שיהפוך לפריט אספנים שמחירו רק יאמיר עם השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully