וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה3 החדשה מושקת בישראל

29.6.2009 / 16:33

המכונית החשובה ביותר של 'דלק מוטורס' הושקה רשמית בישראל עם תג מחיר שיחל ב-122,500 שקלים. האם היא תמשיך לשלוט בטבלת המסירות?

באירוע עיתונאים מיוחד, השיקה היום (שני) 'דלק מוטורס' את המכונית החשובה ביותר שלה בהיצע המקומי ואולי גם החשובה ביותר בישראל, המאזדה3 החדשה. המשפחתית תמשיך להציע את אותה נוסחה מנצחת של הדור היוצא אשר היה לנמכר ביותר במדינה בחמש השנים האחרונות, קרי גרסאות 4 ו-5 דלתות, מנועי 1.6 ו-2.0 ליטר בהספקים של 105 ו-148 כ"ס שאליהם משודכת תיבת הילוכים אוטומטית.

ה-3 החדשה נשענת על פלטפורמה זהה לזו של הדור היוצא ולכן בסיס הגלגלים נשאר ללא שינוי – 264 ס"מ, אך היא מציגה צמיחה של 5.5 ס"מ לאורך בגרסת הסדאן. למרות זאת, משקלה ירד ויחד עם הקשחת המרכב במאזדה אומרים כי היא תהיה מהנה יותר לנהיגה.

מבחינת העיצוב החיצוני, מקבלת ה-3 מראה מחודש ומודרני יותר הכולל שיפור גם בתחום האווירודינמי (מקדם גרר של 0.28cd) המשפיע ישירות על צריכת הדלק. החומרים בתא הנוסעים עברו שדרוג משמעותי אף הם ועימם נעשו צעדים לשפר את הנדסת האנוש. עוד מספרים נציגי היבואנית לישראל כי בשל דרישות השוק אצלנו, נעשו שינויים במערכת המיזוג על מנת לקרר את תא הנוסעים ב-4 מעלות נוספות בימי הקיץ החמים.

'דלק מוטורס' תשווק את כל גרסאות ה-3 החדשה כשלרשותן 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות. השמות המוכרים לרמות האבזור ישארו ותג המחיר יחל ב-122,500 שקלים לגרסת ה-1.6 ל' 4 דלתות שתיכנס לקבוצת רישוי 3. גרסת ה-5 דלתות תעלה 2,000 שקלים יותר וגם היא תיחשב באותה קבוצת רישוי. גרסת ה-2.0 ל' במרכב ה-4 דלתות תעלה 134 אלף שקלים וגם כאן יהיה תג המחיר למרכב ה-5 דלתות יקר ב-2,000 שקלים.

ומה על גרסת הכניסה החשובה לציי רכב? זו תגיע רק בחודש אוגוסט לישראל ומחירה טרם נקבע היות וזה יהיה מושפע מהמיסוי הירוק.

מבחן דרכים ראשון למאזדה3 החדשה יתפרסם כאן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully