וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר פורמולה 1: "היטלר? הוא גרם לדברים להתבצע"

ברני אקלסטון גרם לתסיסה בעקבות ראיון שהעניק ל'טיימס', בו אמר גם: "זו הייתה טעות לתמוך בהדחת סדאם"

התבטאויות קצת יוצאות דופן יצאו מפיו של יושב ראש הפורמולה 1, ברני אקלסטון, שהתראיין ב"טיימס" והביע את תמיכתו במשטרים טוטאליטריים על פני דמוקרטיים תוך שהוא משבח את אדולף היטלר על יכולתו "לגרום לדברים להתבצע".

אקלסטון, שנתן את הראיון השערורייתי לטיימס, פרש את המשנה הפוליטית שלו ואמר בין השאר כי "בהרבה מובנים, וזה נורא להגיד את זה, אבל כחלק מהעובדה שהיטלר שוכנע לעשות דברים שאין לי מושג אם הוא רצה בהם או לא, הוא היה במצב שהוא יכול היה לפקד על הרבה אנשים ובכך גרם לדברים לקרות.

"בהמשך הוא הלך לאיבוד, כך שהוא לא היה דיקטטור טוב מכיוון שהיו לו את כל הדברים והוא ידע מה הולך או שהוא רק הלך עם זה...אז אולי הוא לא היה דיקטטור". על המשטר הדמוקרטי הוא הוסיף: "זה לא עושה טוב להרבה מדינות, כולל לא לנו", ברומזו על בריטניה.

אקלסטון בהמשך דבריו הביע תמיכה במשטרים טוטאליטריים, והוסיף: "פוליטיקאים יותר מדי פוחדים מבחירות. עשינו דבר נורא כשתמכנו ברעיון של הדחת סדאם חוסיין. הוא היה היחיד שהצליח לשלוט במדינה הזו. וזה אותו הדבר עם הטאליבאן. אנחנו נכנסים למדינה ואין לנו מושג לגבי התרבות שלה. האמריקאים בטח חשבו שבוסניה הייתה עיר במיאמי. יש אנשים רעבים באפריקה ואנחנו יושבים בצד ולא עושים דבר חוץ מלהתערב בדברים שאנחנו צריכים לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully