וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ללא תאונות 2009

ירון אדרי

22.7.2009 / 16:18

'פורום פ.ע.ו.ל.ה' ועמותת 'אור ירוק' יציינו יחדיו את 'יום המודעות לבטיחות בדרכים' החל מידי שנה ב-24 ליולי

עמותת 'אור ירוק' תציין יחד עם 'פורום פ.ע.ו.ל.ה' את 'יום המודעות לבטיחות בדרכים' הנערך מידי שנה ב-24 ליולי. המייזם, נולד במטרה להעלות לשיח הציבורי בצורה מעט שונה את נושא תאונות הדרכים והצלת חיי אדם בכבישים. סיסמת המיזם היא "בטיחות בדרכים – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע".

שיתוף הפעולה החל כבר היום (רביעי), עם מייצג שהקימה 'אור ירוק' ברחבת הסנימטק בתל אביב ובו מוצגות 375 דמויות. זאת, בהמשך לקמפיין 'מספר המוות של ישראל' בו פתחה העמותה בחודשים האחרונים, הקורא לשר התחבורה ישראל כץ לקחת האחריות להפחתת מספר ההרוגים בכבישים. 375 הרוגים הוא המספר המקסימלי אותו קבעה ממשלת ישראל כיעד ל-2009, הנובע מדו"ח שיינין. כחלק מהמייצג, 195 מהדמויות צבועות בשחור לציון מספר ההרוגים על כבישי ישראל עד כה השנה ועליהן תיאורו של הנפגע והתאונה בה קיפח את חייו.

עוד במסגרת שיתוף הפעולה, יערכו שני הגופים קמפיין ציבורי להחתמת הציבור וכן חברות וארגונים על אמנה לאחריות אישית בכבישים המבוססת על האמנה האירופית. צה"ל גם הוא נרתם לנושא ויפרסם פקודת יום הכוללות הנחיות לחייליו בינהן עידוד השימוש בתחבורה ציבורית והמנעות מנהיגה בגילופין.

ציון יום המודעות לבטיחות בדרכים החל לפני שנתיים, תחת הכותר 'יום ללא תאונות', על ידי יניב רחימי, אזרח ישראל שהחליט לקחת יוזמה. זו השנה השלישית ברציפות בה מציינים יום זה ואליו נרתמים יותר ויותר גופים ציבוריים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתרים הרשמיים של הגופים בקישורים המצורפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully