וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה מאסה עבר תאונה קשה ופונה לבית החולים

הנהג של פרארי ינותח, לאחר שסובל משבר בגולגולת בעקבות התנגשות בחומת הצמיגים. אלונסו יזנק מהפול פוזישן, ווטל שני

מירוץ הדירוג שנערך היום (שבת) בהונגריה היה אמור להיות בסך הכל עוד מירוץ דירוג לקראת תחרות פורמולה 1 נוספת, אלא שתוך מספר דקות לאף אחד כבר לא היה אכפת מהתוצאות. הסיפור הגדול והדרמטי של היום היה פליפה מאסה, ולשם שינוי - לא בגלל ההישגים שלו על המסלול.

במהלך הפנייה הרביעית של מקצה הדירוג השני, סטה הנהג של פרארי מהמסלול אל הדשא, ככל הנראה בגלל חפץ שפגע לו בקסדה, ונתקע במהירות שיא בחומת הצמיגים שתוחמת את המסלול.

כעבור מספר שניות הגיע למקום האירוע הצוות הרפואי, כשהנהג הברזילאי נשאר במכוניתו ולא הצליח לצאת ממנה. הצוות הרפואי הצליח לחלץ את מאסה, שנלקח באמבולנס למרכז הרפואי הצמוד למסלול. מקצה הדירוג השלישי הושהה, ומספר דקות לאחר מכן פונה הנהג במסוק לבית החולים. קבוצתו של מאסה שחררה הודעה מספר שעות לאחר מכן, בנוגע למצבו: "אחרי בדיקה רופאית מקיפה, נקבע כי פליפה סובל מחתך במצחו, נזק באחת מעצמות הגולגולת וזעזוע מוח". מאסה יישאר בהשגחה וינותח במהלך הלילה, כשמצבו מוגדר כקשה אך יציב.

מקצה הדירוג השלישי והאחרון יצא לדרך, אלא שבמהלכו, ואף בסיומו, קיבלנו רגע קומי משהו, כשמערכת הדירוג במסלול שבקה חיים. הנהגים החלו לשאול אחד את השני בקשר באשר לזמנם ומיקומם. רק כעבור מספר דקות מביכות משהו נודע כי פרננדו אלונסו סיים ראשון, והוא יזנק מהפול פוזישן מחר. סבסטיאן ווטל שני, מארק וובר שלישי, לואיס המילטון רביעי וג'נסן באטן יזנק רק מהמקום השמיני. מאסה, שמצבו הבריאותי הוגדר לעת עתה כסביר, סיים במקום העשירי הכולל אך לא יתחרה במירוץ מחר.

התוצאות הסופיות:
1. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) - 1:21.569 דקות
2. סבסטיאן ווטל (גרמניה, רדבול) - 1:21.607
3. מארק וובר (אוסטרליה, רדבול) - 1:21.741
4. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן) - 1:21.839
5. ניקו רוסברג (גרמניה, וויליאמס) - 1:21.890
6. הייקי קובליינן (פינלנד, מקלארן) - 1:22.095
7. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 1:22.468
8. ג'נסן באטן (בריטניה, בראון) - 1:22.511
9. קז'וקי נקאז'ימה (יפן, וויליאמס) - 1:22.835

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully