וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת התהילה

4.8.2009 / 12:02

סדנת הרכב הגרמנית של קרל גאייגר ממשיכה לסחוט מהאמריקנים מבטי זימה. התוצר התורן: האמר H2 מאופר ומושקע

גם לאחר שש שנים בזירת הרכב, כשעננת ההשמדה מרחפת מעליו, ההאמר H2 של ג'נרל מוטורס נראה מפלצתי ומאיים. הוא אמנם רכרוכי יותר מנושא הבשורה המאיים שהפציע לפני קרוב ל- 20 שנים במלחמת המפרץ, אך אם תבדקו אצל חממת המשפרים תגלו שהדור הנוכחי מושך ומעניין את הקהל המרוצה.

אחד המשפרים הוותיקים הפועלים בתחומיה של אמריקה הינו קרל גאייגר הגרמני, לו ותק של 30 שנה בתחום. כעת, הוא מביא לנו את ה-H2 קומפרסור המקושט, המקרין חזות התפורה היטב לאנשים שמוצאם מסמטאותיה של הארלם וניו-ג'רזי ונמנים עם סרסורים ומאפיונרים. או שהאחד שזור בשני? על כל פנים, את ה-H2 מכיר גייגר מנסיונותיו ההיסטוריים ולכן את המכלולים הבסיסים עדכן תוך דאגה שאלו ינפחו לנהגים את האגו במידה הנחוצה.

למנוע עמוס הנפח בחזית – 6.2 ל' V8 להזכירכם, הצמיד גייגר מגדש 'על' המעלה את הספקו ב-154 כ"ס. 547 הסוסים כעת, מושגים ב-5,800 סל"ד והמומנט מבשר על 74 קג"מ ב-4,500 סל"ד. את המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש מסיים ה-H2 לאחר 6.9 שניות ומהירותו המרבית כ-230 קמ"ש. מרשים מאוד בהתחשב ב-3 הטונות הנישאים על שלדת הרכב. גייגר השכיל גם לצייד את המפלץ במערכת מתלים סופר-ספורטיבית ובסט בלמי 'ברמבו' ענקיים בקוטרם, כדי לבלום את גוש הפלדה הזה במרחק הקצר ביותר.

מחוץ ומבפנים אמרנו כבר, כי קיימים לא מעט אזכורים לאנשים שסולדים מהחוק. כך למשל על צמיגיו של ה-H2 (315/30) חישוקים בקוטר 30 אינטש וצביעה המכונה – 'לאטה מקיאטו' שמא נתבלבל לאיזה צד מאפיונרי ה-H2 קורץ. בתוך תא הנוסעים חיפוי אלקנטרה בגוון וניל השוטף את קורות המרכב ומערכת שמע עם מסכי DVD ליושבים. המחיר לשדרוג של הסדנה לא פורסם, אך גייגר יודע שקונים יהיו גם יהיו, אפילו עם צריכת דלק של טנק שרמן ופליטת CO2 של מפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully