וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף הטוסון, כמעט

18.8.2009 / 12:26

יונדאי ix35 ימלא את מקומו של רכב הפנאי הפופולרי. גם הסנטה-פה משתדרג ושניהם יזכו לבכורות עולמיות בתערוכת פרנקפורט

עם בואה של תערוכת פרנקפורט, מתקרב המתח לשיאו והיצרניות מתחדדות. יונדאי הקוריאנית תנחת בתערוכה הגרמנית חמושה במגוון כלי-רכב לשווקים עולמיים, אך קבוצת הפנאי תזכה לעדנה מחודשת לאחר מספר שנים של הפסקה בהיבט האופנתי עם הצגתם של הקרוסאוברים החדשים ix35 מחליף הטוסון, וכן ורסיה מחוזקת לסנטה-פה.

לעת זו, קיבלנו טיזר מוגבל לטוסון שיעלה על הבמה ב-15 בספטמבר. כמו שניתן להבין מהתמונה, ביונדאי החליטו להתקמץ עוד יותר בפרטים ולספק חצי טפח של הישבן עליו מתנוסס הכיתוב ix35. לפי רשמים שליקטנו מתחילת השנה, הטוסון החדש קרוב מאוד בזהותו לדגם הרעיוני – איקסאוניק שהוצג בתערוכת ז'נבה ועימו הוא חולק את שתי האותיות הראשונות.

כמו הסנטה-פה המחודש והמשופר, גם הטוסון יאכלס בחזיתו מנועי בנזין מעודכנים וכן יחידה חדשה, טורבו דיזל בנפח 2.0 ל' עם הספק של כ-150 כ"ס לערך. אך הבשורה הגדולה שיוצאת מיונדאי היא שהסנטה-פה יצוייד בתמסורת רובוטית כפולת מצמדים לה שישה יחסי העברה ומנוע בנפח זהה. השאלה שנותרה פתוחה היא האם הטוסון הפופולרי יזכה לשידוך הרובוטי אף הוא או שמא יסתפק בתיבה אוטומטית רגילה? עוד פרטים נלקט עבורכם בתערוכת הרכב שתיפתח בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully