וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: מבחן ארוך טווח לסיאט איביזה

1.9.2009 / 11:32

וואלה! רכב יוצא למבחן ארוך טווח לסיאט איביזה החדשה, אשר ימשך חודשים ארוכים ולאורכם של עשרות אלפי קילומטרים

קובי ליאני

צילום: דייב שחר
עריכה: בת גולן

נושאי האמינות ועלויות אחזקה הם מהחשובים ביותר עבור מרבית צרכני הרכב המקומיים ולכן, במרבית מבחני הדרכים שאנו עורכים, אנו מקבלים מכם הגולשים פניות ושאלות אודות רמת אמינותן של המכוניות החדשות שאנו בוחנים. אולם, בשל אופיים של מבחני הדרכים הללו - מתבצעים על מכוניות חדשות ובמשך ימים ספורים, מדובר בהתרשמות קצרה שלא מאפשרת מתן מענה לשאלות אלה ויתכן שרוכש אחד מכלי רכב אלה, לאחר כשנה של שימוש עשוי להגיע למסקנות אחרות מאלה שהוסקו על ידנו במבחן הראשוני.

עד כה, הסתפקנו בנהיגות התרשמות קצרות טווח (תובענית ככל שתהיה) כדי לפרסם את התרשמותנו מכלי הרכב וכן בהמתנה של מספר שנים לאחר שיווק כלי הרכב בישראל כדי לבדוק באמצעות מוסכים ושאר נותני שירות את רמת אמינותן של המכוניות. לא פעם הבטנו בקנאה מעבר לים אל מדינות מתוקנות מוטורית שבהן מבצעות מדיות הרכב גם מבחנים ארוכי טווח למכוניות. מבחנים אשר נמשכים על פני חודשים ושנים וחושפים את מעלותיהן ומגרעותיהן של המכוניות הנבחנות.

את עניין זה העלינו בפני מספר יבואניות רכב בישראל וצ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, הרימה את הכפפה והעמידה לרשותנו איביזה חדשה וכעת, באופן די נדיר במחוזותינו, וואלה! רכב יוצא לדרך למבחן ארוך טווח שימשך חודשים ארוכים למכונית הסופר מיני החדשה שלה.

האיביזה הזו אשר נמסרה לידנו, תזכה ליחס כאילו הייתה מכוניתנו הפרטית – תלווה אותנו יומיום לעבודה, תצא איתנו לטיולים ועמה ננסה לצבור קילומטראז' גבוה ככל הניתן ולתחזקה בהתאם ובמוסך המרכזי של החברה שממוקם בבני ברק. כך בתחילת כל חודש מהחודשים הבאים נביא אליכם דיווח אודותיה – אודות צריכת הדלק האמיתית שלה, רמת האמינות, עלויות האחזקה ובכלל חוויות מהחיים עימה.

המכונית שנמסרה לידנו מצוידת במפרט העממי שלה – גרסת 5 דלתות בסיסית, מנוע 1.6 ליטר, תיבה אוטומטית, 4 כריות אוויר וכו' וברכב המבחן נוספו גם חישוקים קלים (15 אינטש) וכן מערכת שמע שאינה מקורית שהותקנה על ידי 'רדיו מילאנו'. מחירה מתחיל ב-97 אלף שקל ועולה בהתאם לרמת האבזור. אנחנו קיבלנו את גרסת ה'רפרנס' שמחירה 105 אלף שקל.

זהו להפעם, המשיכו לעקוב אחרי הדיווחים החודשיים שלנו כאן בוואלה! רכב ובמדור 'על הליפט'.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully