וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקורד צומחת לגובה

3.9.2009 / 10:12

הונדה ארה"ב מחלצת מקרביה גרסת קרוסאובר אמריקנית למשפחת האקורד. לא מיועדת להגיע לאירופה או לישראל

למותג אקיורה האמריקני של הונדה יש כבר קרוסאובר-קופה חדש - ZDX, עליו דיווחנו כאן לפני כמה חודשים. כעת מגיעה אמא הונדה ומראה שגם היא יודעת בסיועה של משפחתית גדולה, ורסטילית ומעוצבת - אקורד קרוסטור. אם הבנתם נכון, היא מבוססת ברובה על האקורד סדאן, זו האמריקנית כאמור. כפי שעיניכם רואות, קשה יהיה להתעלם מהופעת הקופה המוזרה - מהשבכה הקדמית הרחבה, דרך אלומות התאורה המלבניות והגג המוגבה ועד לישבן המקומר. מה תגידו עליו?

קווי הדמיון לאקורד יקנו לה נוכחות אגרסיבית של ממש, כך מקווים לפחות בהונדה. קורות C האחוריות השתפלו אחורנית אל תא המטען אולם לא ידוע מהו נפחו, כיצד פועל מנגנון המושבים האחוריים ואם תהיה גרסה עם שבעה מושבים (קשה להאמין לנוכח מרכב הקופה). למרות הערטילאיות הזו, בהונדה מתחייבים שהקרוסאובר לעיל לא נופל בסעיף הביצועים משום קולגה בסגמנט ואף יציג יכולת גבוהה יותר.

עובדתית, אין כרגע בדל של אינפורמציה ברמת המכלולים. פרטים על איזה מנוע ישכון בחזית אינם מפורסמים ובהתאם לא ידוע סידור תיבת ההילוכים. כל שנאמר על ידי נציגי החברה מסתכם ב"הנעה כפולה, תנוחת ישיבה גבוהה ופריטים חשובים לציבור הרוכשים בקבוצה זו". הקרוסטור של הונדה ימוצב ככל הנראה מול דגמי פרימיום אך לבטח מתחת לאקיורה ZDX. ב.מ.וו X6 וכל מה שקיים בזן הביזארי של קרוסאוברים חסרי זהות (או זהות מופגנת, תלוי מאיזה צד אתם), הם המטרה.

הונדה אקורד קרוסטור תפגוש את השוק האמריקני בסתיו הקרוב ובשלב זה מכוונת המכונית לארה"ב בלבד ולא תגיע לאירופה או ישראל. אם בכל זאת חשקה נפשכם בה, האופציה היחידה היא יבוא אישי.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully