וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבליץ של קורבט

25.9.2009 / 10:14

הגרמנים יודעים לשפר גם תוצרת אמריקנית. סדנת גייגר מציעה חבילת שיפורים לקורבט ZR1, למי שרוצה קצת אירופה בשבי שלו

ברעש ובדרמה, שברולט קורבט תשבור שיא גינס למכונית המשתפרת ביותר. משתפרת בסדנאות כמובן. מידי שבוע מצטלבת דרכנו עם אקזמפלר אגרסיבי מסדנה אקראית ממדינה עוד יותר אקראית ולמען האמת, אין כבר הרבה מקום להפתעות. גם הקודקודים בסדנת הרכב הגרמנית של קרל גייגר יודעים שאי אפשר לשדרג בלי קץ, ולכן המטירו על ה-ZR1 GTS תכנית מקיפה המעדכנת אותה ללא הגזמות מופרכות.

את החשיפה המלאה ערך גייגר בתערוכת פרנקפורט, מעוז העלייה לרגל של הגרמנים. אנו היינו רוצים לדעת מה חושב הקהל הבינלאומי על תוצר שברולט שתובל בסממנים גרמניים מובהקים, אבל, בסימן קלאסי אמריקני. שימו לב בין שאר הדפנות הלבנות לשינויים הוויזואלים השאולים משנות ה-70 הנפוחות של אמריקה, כגון כונס האוויר מלפנים והשחרת חלק מזנב המכונית מאחור. בשני הקצוות נוספו נורות LED ובחלק התחתון האחורי מוקם דיפיוזר לטובת זרימת האוויר.

ומה מתחולל בחזית? תחת אותה יחידת V8 בנפח 6.2 ל', גייגר מחלץ 710 כ"ס ב-,6,600 סל"ד - שיפור של כ-72 כ"ס על פני ה-ZR1 הרגילה. שיא המומנט כ-92 גק"מ, מושג בתחום שבין 2,800 ל-4,500 סל"ד והתיבה תהיה מזן ידני עם שישה יחסי העברה. 100 קמ"ש על הסקאלה סוגרת הגייגר קורבט ZR1 ב-3.6 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 212 מייל לשעה – 330 קמ"ש. עוד נאמר כי מערכת המתלים המגנטית כוילה על ידי הסדנה במסלול הנורבורגרניג כדי שהזנב יישאר בקו הרצוי. מי אמר שהגרמנים לא יודעים לפרגן לאמריקנים?

שברולט קורבט ZR1 GTS מסדנת גייגר. אתר יצרן
שברולט קורבט ZR1 GTS מסדנת גייגר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully