וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Z4 מצופה שניצר

3.10.2009 / 9:15

סדנת AC שניצר סוחטת מה-Z4 החדשה עוד 54 כ"ס ועוטפת אותה באריזה קוסמטית מחמיאה. את השטיחים תקבלו כשי

306 כ"ס, זה מה שממתין לכם תחת מכסה המנוע של ה-Z4 החדשה ובתנאי שברשותכם דגם הקצה 3.5i. למי זה לא מספיק? למכורי הסדנאות כמובן, ובמיוחד הקומץ שכבר טעם וחלם על ה-Z4 של 'מנהרט רייסינג' שבחזיתה שוכן מנוע ה-5.5 ל' V10 שמקורו מ-M5 משם משוחררים 550 כ"ס לישבן. יש תחרות משניצר? היינו רוצים לספר שכן, שבשניצר העלו את הרף. אבל אחרי מעלליו של גות'ר מנהרט, כל דבר אחר פשוט מובך בנקל.

על אף זאת, שיפורים יכולים להציע פאן גדול במינון הנכון, וגם ל-AC שניצר יש יכולות לא מבוטלות כפי שהיא מראה לנו כעת. הדור השני של ה-Z4 (הוצג בתחילת השנה הלועזית) קיבל יחד עם בכורתו, גג-קשיח המקנה לרודסטר עיצוב נאה ושרירי. כדי לתפור לחזותו אמצעים תואמים, ה-Z4 בדגם ה-3.5i חמושה במנוע משושה של ב.מ.וו בנפח 3.0 ל' אליו מוצמדים שני מגדשי-טורבו המנפקים 306 כ"ס ב-6,200 סל"ד. מקסימום מומנט? 40 קג"מ ב-1,300 סל"ד. יש גם 2.5 ל' שלא זכה לשדרוג.

כהרגלן של סדנאות, שניצר הלכה על התפר המוכר – שינוי תכונות מחשב ניהול המנוע, החלפת מערכות היניקה והפליטה, ואי אפשר בלי סט מתלים כדי לעמוד בהצלחה בעומסי היתר על הסרנים. התוצאה הסופית היא 360 כ"ס ותאוצה למאה קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד. שיפור זעום של 0.2 מאיות השנייה לעומת הדגם הרגיל אבל עדיין, שיפור. את מגביל המהירות השאירו במקומו, וכך אתם נתקעים ב-250 קמ"ש סופיים בהחלט.

ויזואלית הוספה חבילה אירודינאמית צנועה. זו כוללת שימוש בזימי חמצן בצדדים, ספויילר קטן ושבכה עם גריל כרום ממורכז. בחלקה האחורי, מציצים החוצה צמד מפלטים בוהקים (מושתקים) וחישוקי AC שניצר בקוטר שבין 18 ועד 20 אינטש. תא הנוסעים מסדר לכם צמד מושבים חובקים, כיסוי מיוחד למערכת ה-idrive מלפנים, ידית הילוכים מחופה עור מסוגנן, ומתחת לרגליים שטיחים עם הטבעת הסדנה - חלילה שלא תטעו לחשוב שנפלתם על Z4 רגילה.

המחיר לשדרוג של שניצר נאמד בכמה עשרות אלפי יורו. אם אתם ממש רוצים, אפשר להזמינו דרך אתר החברה. רק אל תשכחו שקודם כל אתם נדרשים לבעלות על Z4 נכונה (3.5) שעולה בישראל למעלה מחצי מיליון שקלים. פרט שולי כזה.

ב.מ.וו Z4 מסדנת שניצר. אתר יצרן
את השטיחים תקבלו מתנה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully