וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אודי מטפטפת

11.10.2009 / 7:56

10,200 מכוניות מדגמי אודי TT ו-A3 שיוצרו בארבע השנים האחרונות ונמכרו בארה"ב נקראים לתיקון מחשש לנזילת דלק

החטיבה האמריקנית של פולקסווגן מוציאה קריאה לתיקון (ריקול) עבור 10,200 כלי-רכב מדגמי החברה הבת אודי בשל חשש לנזילה ממכל הדלק. הדגמים שנקראים לתיקון ה-A3 וה-TT שבעליהם מתבקשים לסור למוסך בעקבות התקלה. הקריאה מנותבת לכל הדגמים שייוצרו בארבע השנים האחרונות, בין ה-25 לחודש ספטמבר 2005 ועד ל-26 בחודש אוגוסט 2009.

על פי פרסומיה של אודי, מקור התקלה הוא שסתום אוויר במכל הדלק. אלא שהדקויות הקטנות בהודעה מציינות כי מדובר רק על נסיעה אגרסיבית במכונית שעלולה לפגום בגוף המכל ולהביא לפריקת סליל קטן השומר על אטימת הנוזל ומונע ממנו לגלוש החוצה דרך השסתום. במקרה הקיצוני, תופעה זו עלולה להביא לשריפת המכונית.

ראוי לציין שזהו הריקול השלישי שפולקסווגן ארה"ב מוציאה בחודשים האחרונים, לאחר שכבר פרסמה שניים עבור תמסורת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים (DSG) בהיקף של כ-70 אלף יחידות. בשבוע האחרון גם פורסם ריקול בהיקף ענק מצד טויוטה, גם כן נוגע בדגמים המיוצרים בארה"ב, בשל שטיח המפעיל לחץ על דוושת הגז.

עולה כי עד עתה לא נרשמו תקלות בדגמי אודי המשווקים מחוץ לארה"ב, בכלל זה דגמים המשווקים בישראל. מצד היבואנית 'צמפיון מוטורס' טרם התקבלה תגובה לגבי מידת הרלוונטיות של הקריאה לתיקון בדגמי ה-TT וה-A3 שמנכרו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully