וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 אלף פאונד קנס למכונית פורמולה 1

14.10.2009 / 12:28

זה הסכום שהתבקש לשלם נהג הפורמולה 1 של רד בול לאחר שעבר על המהירות המותרת באירוע ראווה שנערך בהודו

קנס בגובה 20 אלף פאונד ספג דיוויד קולטהארד, נהג הפורמולה 1 של רד בול עד לשנה שעברה, במסגרת חגיגת 'רד בול שואוראן' שנערכה בסמוך למומביי שבהודו במהלך השבוע האחרון. אל מול קהל של 50 אלף איש, הקבוצה הדגימה את מכונית הפורמולה 1 התחרותית לצד מייצגים נוספים שנלקחו ממסלולי המירוצים. באחד מרגעי השיא, ניווט הנהג הסקוטי בן ה-38 את המכונית למהירות של 260 קמ"ש על גשר 'רג'יב גנדי' החולש מעל הים באיזור המתוחם - פרויקט ענק המחבר את הפרברים עם מומביי.

למרבה ההפתעה, התברר שגם תחת חסותו של האירוע הנוצץ, חלות הגבלות על מהירות חוקית במקטע הישורת בו מותר לנוע בין 55 ל- 100 קמ"ש בלבד. קולטהארד שבחר להתעלם מהנעשה סביבו, וגם מכך שהתרו בו בטרם עלה למכונית שכדאי לו לשמור על חוקי התנועה, האיץ בה בקלילות מספר פעמים למהירות גבוהה בהרבה מהמותר ועורר את זעמן של רשויות האכיפה המקומיות.

על אף אזהרות חוזרות ונשנות, המשיך הנהג להתריס בגורמי השיטור, עד לנקודה בה נתפס על ידי הממל"ז במהירות של 260 קמ"ש כאמור. תגובת הנגד לא אחרה להגיע והלה נאלץ לחתום על דו"ח תנועה שגרע מכיסם של המארגנים כ-20 אלף פאונד (כ-130 אלף שקלים לערך). תגובת הרשויות ההודיות לתקרית? "אנו מודים לדיוויד ששם את גשר הקישור המיוחד שנבנה בהודו על המפה. אבל זה לא פוטר את המארגנים מתשלום הקנס. חוק זה חוק".

מעבר לעניין הקנסות והחוקיות, נראה שלפחות במומביי הצליחו לארגן את האירוע כמו שצריך. כשניסו להרים משהו דומה בישראל, בשדרות רוקח בתל אביב, עלו יותר מידי ספקות בכוחות המשטרה אם ניתן לאבטח קרקס בסדר גודל שכזה כאשר גם כאן נשמעו קולות בסגנון "בקטע זה אסור לעבור את ה-70". ניחא, נמתין בסבלנות לתורנו בעוד כמה שנים ואם אפשר שיביאו גם את דיוויד, משעמם לא יהיה פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully