וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימוס פורשה

23.10.2009 / 7:52

סדנת 'אנקו' השביחה את הקאיין טורבו בחבילת שיפורים מופרעת והעניקה לה 700 כ"ס ואיפור מטיל אימה. ככה אתם אוהבים אותה?

סדנת 'אנקו' (ENCO) מכירה היטב את כל חברותיה למקצוע, כולל את הקולגה 'גמבאלה' שהצמיחה 750 כ"ס מהקאיין, עליה סיפרנו לכם לפני כמה חודשים. מכאן איפוא שהשיפורים מבחינתה צריכים להוות קפיצה אדירה למקום בתולי, שטח בלתי כבוש בו מתחרותיה טרם נגעו. התוצר האחרון שלהם הוא הקאיין גלדיאטור – רכב הפנאי של פורשה שאכן נראה כמו לוחם קרבי מתקופה קדומה. רף חדש בסדנאות המשפרים?

מבחינה חיצונית קשה לומר שהיא לא בולטת מרחוק. שלדתה הגבוהה נעטפה באריזה דמויית סיבי פחמן אפרפרה עמוקה, עם שימוש בחומר האקזוטי על גבי כונסי האוויר במכסה המנוע. מלפנים נפער פתח יניקה בשבכה כדי לעזור לה לנשום היטב, ומאחור דפיוזר תחתון לפיזור האוויר בצורה יעילה. שינויים אחרים המוקרנים ממנה הם החישוקים האדומים בקוטר 23 אינטש, חצאיות צד (פייברגלס) ונורות LED בשני הקצוות. קפיצה אל מושב הנהג מגלה סביבה נטולת אבזור שאינו חיוני ואת הצלעות חובקים כסאות ספורטיביים מה-GT3 וכלוב הגנה תקני טבול באדום.

הקאיין גלדיאטור, חמושה במנוע V8 סדרתי של פורשה. הנפח אמנם זהה ועומד על 4.5 ל', כמו גם התיבה האוטומטית לה שישה הילוכים, אלא שההספק טס למעלה אל 700 כ"ס – תוספת של 200 כ"ס על פני הקאיין טורבו הרגילה. את השדרוג החדירו באמצעות צמד מגדשי טורבו מוגדלים, סעפת יניקה משופרת לצד מערכת פליטה אגרסיבית, וכמובן שינוי תכונות ניהול המנוע. פרט להספק האדיר שלה המומנט מטפס ל-88 קג"מ, ואפילו תחת משקל מכריע של 2.5 טונות, הקאיין גלדיאטור חולפת על פני 100 קמ"ש בתום 4.5 שניות בלבד.

למי היא מיועדת בדיוק? שאלה מענינית. תג המחיר שלה אינו ידוע כשרק פנייה לסדנה תחלץ מחירים רשמיים. מצד שני, עם כלוב הגנה ו-700 כ"ס, לא בטוח שלקוחותיה המסורתיים של הקאיין ימצאו בה פרטנר לקניות בסופרמרקט.

פורשה קאיין גלדיאטור. אתר יצרן
כלוב הגנה בפורשה קאיין. יעדים רחוקים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully