וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M5 בליגה אחרת

11.11.2009 / 16:41

סדנת 'לומה דיזיין' מעניקה שי פרידה לבעלי ה-M5 הנוכחית וסוחטת מקרביה 730 כ"ס ו-370 קמ"ש

M5 לבית ב.מ.וו לא באמת זקוקה לשיפורים ולשדרוגים. אבל סדנת הרכב 'לומה דיזיין', (Lumma Design) בכל זאת לקחה אותה בתור פרוייקט נוסף להשלמת ההיצע ובוראת את ה-730CLR בסדרת RS. רק נזכיר כי לומה היא אותה חברה שהביאה לנו את הפורשה פנמרה המשופרת (קישור). אלא שהפעם היא מסתייעת בכמה חברים קרובים כדי לייצר רקטה בווארית שמתגלגלת על גומי דביק, ותחת המעטה שוכנים שני מגדשי על מוגדלים עתירי עוצמה. אז אולי בכל זאת?

על ההיבט הויזואלי אחראית לומה לבדה. פרי דמיון המעצבים המטיר צביעה כפולה על מרקם אירודינאמי, בגוון משולב של שחור-לבן שספק אם יקלע לטעמכם, אולם החישוקים המושחרים בקוטר 21 אינטש המולבשים על צמיגיה די הולמים את החבילה הכללית. גם תא הנוסעים זוכה מן היחס המועשר, וכאן נעשה שימוש נדיב ביריעות עור אדמדמות, חיפוי סיבי פחמן על הדלתות וכן תפירות מבליטות. הכול במטרה להדגיש את הר הגעש שממתין לנהג תחת הרגל הימנית.

מנוע ה-V10 האמתני של ב.מ.וו מנפק בגרסה זו 730 כ"ס ו-70 קג"מ. חישוב מהיר מלמד על קפיצה של 230 כ"ס לערך על פני הדגם הסדרתי ועוד 17 קג"מ למצערת. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות, ל-200 קמ"ש ב-10 שניות, ומהירותה המרבית המוצהרת והדמיונית משהו, עומדת על 370 קמ"ש! ועל זה נאמר -הלך המגביל האלקטרוני לעולם שאין בו כלום.

לא בגפה ערכה לומה את השיפורים, וכאן היא מספרת על תוספת של צמד מגדשי על (ASA radial) באדיבות סדנת העל 'ג'י פאוור', (G power) שנרתמה למשימה בעבור תשלום סמלי של כמה עשרות אלפי יורו. סוגרים את הקיט הגלקטי הזה מתלי ספורט מתכווננים ומערכת פליטה משודרגת בקוטר 10 ס"מ. מחיר? עזבו, אין לכם.

ב.מ.וו M5 מסדנת לומה. אתר יצרן
שני מגדשי על של G פאוור מקפיצים את ה-M5 לרקיע/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully