וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: המכונית של שומאכר

12.11.2009 / 8:45

מכונית ה-F1 של בנטון שהעניקה למיכאל שומאכר אליפות עולם ראשונה מוצעת למכירה באתר EBAY הגרמני. המחיר כעת 2.6 מיליון יורו. יש הצעות?

מנפלאותיו של אתר EBAY. שני חברים, האחד מהעיר טורנטו שבקנדה והשני גרמני מהמבורג, מציעים למכירה את מכונית הפורמולה 1 של מיכאל שומאכר שזכתה את הגרמני בתואר אליפות ראשון עם קבוצת בנטון ב-1994. המכונית אגב במצב "תחרותי", חמושה ב-800 כ"ס ממנוע פורד-קוסוורת', ומגיעה קומפלט עם כל מסמכי ה-FIA המקוריים לסבב בשנת הבכורה על הגריד.

את הבנטון, דגם סדרתי B194, מציעים השניים עם תוספות בלתי נפרדות ונחוצות. כך למשל תקבלו סט כפול של צמיגים (שמונה במספר), מערכות טלמטריה לאומדן ממרחק, מגוון נוזלים לתחזוקה, חלקי חילוף רבים, מחשב נייד, ומוניטורים כדי להתעסק עם המכונית בסופי השבוע.

על אף פרסומיו של האתר המקוון, לא בטוח שהכול עומד על דיוקו כפי שהיה לפני 15 שנים. המכונית המוצעת נעדרת כל צלקות מן ההסטוריה. כזכור, דרכו של הגרמני אל אליפות הנהגים נסללה עת בחר להתנקש במכוניתו של דיימון היל בגרנד-פרי האוסטרלי באדלייד. עוצמת הפגיעה גרמה לבריטי לפרוש מן המירוץ, ועל ידי כך שמר שומאכר על פער של נקודה אחת בדרך לאליפות.

אם זה קורץ לתחביבים שלכם והממון בידיכים, תתחברו לאתר (קישור) ותציעו הצעה הגונה. בשלב זה הסכום עומד על 2.6 מיליון יורו שהם כ-15 מיליון שקלים לפני מיסים מקומיים וזאת לאחר שהשתתפו 184 אנשים במרכז. אם תזכו תאלצו להוסיף עוד עשרות אלפי יורו משלוח כדי להוציא אותה מהמדינה. יש לכם זמן לחשוב על כך עד יום שני הקרוב ה-16 בנובמבר, אז תסתיים המכירה. מהרו, לפני ששומי יקפוץ על המציאה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully