וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושבים לילדים מעולם המירוצים

28.11.2009 / 21:30

מושבי הבטיחות לילדים במכוניות מבית 'ריקארו', החברה המתמחה בייצור מושבים לרכבי מירוץ, הגיעו לישראל

נושא הסעה נכונה של ילדים ברכב עולה לכותרות לא פעם בישראל רק לאחר מקרים מצערים. אולם למרות המודעות הנמוכה בנושא בישראל, הנתונים מראים כי יותר ויותר הורים מקפידים על ריסון נכון של ילדיהם בכלי הרכב.

גם מגוון המוצרים בתחום זה התרחב וכעת ניתן להשיג בישראל את מושבי הבטיחות של חברת 'ריקארו' הגרמנית. חברה זו ידועה בעיקר בעולם המירוצים עם ייצור מושבים יעודיים למכוניות מירוץ שונות, אך גם בייצור מושבי ספורט לכלי רכב סדרתיים, מושבי מטוסים וכו'.

היצע המושבים הקיים בישראל כולל את כל מושבי החברה המיועדים לתינוקות בני יומם (סלקלים ובוסטרים) ובמגוון משקלים של עד 25 קילוגרם במגוון תצורות ותוספות. מושבי בטיחות אלה יכולים לכלול מערכת שמע המשולבת במשענת הראש, מערכות סירקולציה של אוויר, מערכת הגנת צידית ASP, תושבות ISOFIX (לעיגון מושב הבטיחות לשלדת הרכב, במידה וטכנולוגיה זו קיימת במכונית) ומציעים גמישות בכיוון תנוחת הישיבה המושגת באמצעות כיוון זווית הישיבה, זווית הראש, מרווח הכתפיים ועוד. כל מושבי החברה עשויים מבד חסין אש ומצוידים בתקן האו"מ ECE 40.04 המחמיר.

את המושבים ניתן להשיג באתר החברה (קישור מצורף) יחד עם פרטים מלאים אודות מושבי הבטיחות וסיוע בהתאמה אישית של המושב. מחירי המושבים מתחילים ב-1,700 שקלים ומגיעים עד כדי 3,000 שקלים בהתאם לסוג המושב והתוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • ריקארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully