וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד 175 כ"ס לגולף GTI

4.12.2009 / 10:29

המנוע של הגולף GTI לא מספיק זועם לסדנת 'ווימר' אז הם שיפרו אותו ל-385 כ"ס, 47 קג"מ ומהירות מרבית של 267 קמ"ש

באובססיות צריך לטפל בלא דיחוי. סדנת ווימר (Wimmer) סובלת מאחת כזו כבר הרבה מאוד שנים, בערך מאז שהחליטה להפוך את פולקווסגן והגרמניות לחביבות עליה. המחסנים של הצוות מלאים עד קצה בגרסאות שריריות לכל החברות בין אם אלו שייכות אל ב.מ.וו, מרצדס, וקונצרן פולקסווגן שתרם את אודי, סיאט ויש אפילו שרידים בקצה המסדרונות לסקודה אוקטביה RS סמוך למתקן שמיועד לכלי-הרכב של פורשה.

כהמשך למסורת (וגם לאובססיה) היא מייצרת גרסת 'על' לכביש הציבורי על חשבון פולקסווגן גולף GTI מהדור האחרון. אותה אחת שהגיעה אלינו לא מכבר עם 210 כ"ס מכובדים. זה לא מעט, אבל אצל הטיונרים הגרמנים זה שווה ערך למכונית משפחתית בסיסית. מיאוץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-6.5 שניות לא עושה שם רושם על אף אחד.

אי לכך, הוחלט בסדנה שעל מנת לייצר גרסה קרבית מוכנה לציבור, אי אפשר להסתפק בזוטות. זאת על אף שאת הסגנון הוויזואלי היא הותירה די זהה למקור. שינויים קלים אפשר לראות בסיוע קישוטים ומדבקות, תוספת של חישוקים מוגדלים בין 18 ל-20 אינטש מחברת H&R עליהם מולבשים צמיגים בקוטר 235/30, פגוש מעובה בחזית, כנף קטנה מעל הזגוגית מאחור וזהו, אפשר לגשת למה שבאמת חשוב.

נספר כבר עכשיו כי מנוע ה-2.0 ל' מפיק כעת 385 כ"ס ו-47 קג"מ. השיפור הושג על ידי החלפת מערכות הגדישה הקיימות, סעפת היניקה והגדלת מערכת הפליטה. בנוסף לכך, ווימר השתילה מזרקים מתקדמים וגדולים וכן שינתה את תכונות מחשב ניהול המנוע כמתבקש. במילים אחרות, היא הצליחה בסיוע מרכיבים אלו לסחוט משם כמעט הספק כפול, בערך כמו להוסיף עוד מנוע של קליאו ספורט מהדור הראשון (172).

המהירות המקסימלית עומדת כעת על 267 קמ"ש, אך נתוני תאוצה ל-100 לא נמסרו כך שיש להניח שהיא עושה זאת בזמן הקרוב ל-5 שניות. באותה נשימה היא גם מפזרת ערפל סביב מחיר החבילה. סביר שכמו במנוע, גם כאן מדובר על נתון שכמעט מכפיל את המקור. אז אם כבר יש לכם GTI חדשה והיא לא מדגדגת אתכם דיו, מומלץ לבדוק את הסט המרשים של ווימר. רק תשכחו מהאחריות.

פולקסווגן גולף GTI משופרת מסדנת ווימר. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI משופרת מסדנת ווימר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully