וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורות LED לגולף

10.12.2009 / 15:36

הדור הנוכחי למכונית הקומפקטית מצטייד בנורות LED מאחור ומערך פנסי בי-קסנון בחזית על מנת לשדרג את הופעתו

בשורה לחובבי המראה החללי. לראשונה בקבוצת הקומפקטיות המשפחתיות תהיה לכם נציגה חמושה בנורות LED קומפלט מהיצרן, רכיב שעד כה היה שמור למכוניות סלון ופאר וליצרניות ה'אפטר מארקט'. פולקסווגן גולף בדגמי GTD, GTI ו-R הן נושאות הבשורה הטכנולוגית. אם אין לכם אחד מהדגמים לעיל, הקונצרן ישחרר לכם סט כזה בתמורה ל- 350 יורו לערך לפני מסים מקומיים, לא כולל תאורת הבי-קסנון בחזית בעלות של כמעט 1,300 יורו גם היא לפני מסים.

פולקסווגן מפרסמת שה-GTD (טורבו-דיזל) הספורטיבית המוצגת כאן מתהדרת בלא פחות מ-48 נורות LED השזורות בתוך בתי התאורה מאחור. מחפים עליהן כיסויים כהים כדי למנוע סינוור למכוניות וכן התווסף ערך מוסך בנושא הבטיחות. לחיצה על דוושת הבלם מאירה את הנורות במהירות גבוהה ב-0.2 מאיות השנייה לעומת נורות רגילות.

ערכת הבי-קסנון שהופכת די נפוצה בישראל גם משלבת עזרים בטיחותיים. כך לדוגמה בגולף R, הנורות עוקבות אחר הפניית ההגה אל תוך הפנייה ואילו היבט נוסף מכוון את עוצמת פיזור התאורה על פי תנאי הדרך בין אם בכביש המהיר או בתוך העיר הסואנת. לפיכך נשללת האפשרות לסנוור נהגים ממול או בצדדים.

מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי "בימים אלה שוקלת החברה את שיווק חבילת ה-LED בישראל. תג המחיר טרם נקבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully