וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבט תשאיר אותך בלי קורת גג

2.1.2010 / 12:16

קריאת תיקון ל-22 אלף דגמי שברולט קורבט משנתונים 2005-2007 בגלל גג דולף. הסכנה – יכול להנתק ולעוף בזמן נסיעה

קונצרן ג'נרל מוטורס הוציא קריאה לתיקון (ריקול) ל-22,000 כלי-רכב מדגם שברולט קורבט בגלל אפשרות לפגמי הדבקה בגג הנפתח שעלול להיעקר ממקומו בזמן נסיעה, כך מפרסם ארגון ה-NHTSA האמריקני. הריקול מתייחס לסדרות הקבריולה (טארגה) מהשנתונים 2005-2007 ובהן נכלל גם ה-Z06 משנת 2006 ו-2007 בעל מנגנון זהה. טרם דווח על תקריות הנוגעות למקרה.

בוחני ה-NHTSA מסרו לכלי-התקשורת בארה"ב כי הבעיה באיכות הדבקה לקויה בין מסגרת המרכב לבין הגג. לכאורה, ברמה בסיסית, הנזק המינמלי הוא חשש מנזילת מים ויצירת קורוזיה בתוך תא הנוסעים או פריצות רוח. אבל ה-NHTSA מביע חשש אמיתי שתחת עומסי נסיעה מסוגלת החתיכה המתכתית להתנתק ממסגרת הנעילה העליונה ולעוף חלילה אל משתמשים אחרים בכביש. "אם באמת תהיה כאן הפרדות מוחלטת בין החלקים, זה בהחלט יכול לעוף", כך בכיר באיגוד.

ג'נרל מוטורס הוציאה הזמנות לכל 22 אלף בעלי הקורבטים ותטפל בכלי-הרכב ללא עלות החל מתחילת החודש הקרוב. הסוכנים המקומיים של התאגיד האמריקני הורו על ידי ההנהלה להחליף את הגג הקיים בחיפוי חדש שאמור לפתור את התקלה. מי מבינכם שייבא את המכונית לישראל באופן אישי, מוטב שיעקוב אחר הנושא באתר היצרנית ובאתר ה-NHTSA כדי למנוע מצב בעל מקדם סיכון גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully