וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מרצדס שלא מסתפקת במועט

5.2.2010 / 10:53

כמה כוח עוד אפשר לקמץ ממרצדס E63 AMG? תנו לסדנת הרכב הגרמנית VATH סכום של 20 אלף יורו ותגלו

חודש אחרי שפגשנו את ה-C63 AMG בכבישים ישראלים והברחנו חולדים אל פני השטח, טרם נרגענו מהחוויה המרגשת עימה. אולם, בניגוד לארצנו הקטנה הגובלת בכבישים מחפירים ואכיפה לא טולרנטית, יש מקומות בעולם שמתירים לקחת את מפלצות האנרגיה הללו לשיאן, ולתרגם את כל העוצמה לכבישים בלי החשש לאבד את הרישיון במחי כף. איפה זה קורה? בגרמניה כמובן.

הפעם אנחנו פוגשים בסדנת VATH הגרמנית שלמדה את מרצדס על בוריה; אך לא סדרת C זוכה למנה אנרגטית ממנה כי אם סדרת E קלאס AMG הסלונית (W212). אנשי הסדנה החליטו לחזק אותה לעילא ולכן הרכיבו לה סט מעודכן הנושא גם את המשתנה הנומרי של הגרסה – E63 AMG RS3.

החבילה המורחבת שעלותה כ-20 אלף יורו (110 אלף שקלים לפני מסים), סוחטת מהמרצדס השרירית כ-605 כ"ס (518 בסדרתית) ו-71.2 קג"מ בסיוע מארג שיפורים למערכות היניקה, הפליטה וכמובן מחשב ניהול המנוע. כך יוצא שיחידת ה-V8 בנפח 6.2 ל' של AMG דוחקת במכונית להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות (4.3) ובהעידרו של מגביל מהירות אלקטרוני, ה-E קלאס לא פוסקת להתקדם על הכביש עד מהירות מרבית של 340 קמ"ש (328).

לא נתיימר להבין או להבחין למי המכונה הזאת תפורה, היות ומדובר באחת מגרסאות הקצה המופרכות ביותר בסדנאות השיפורים. מצד שני, אחרי הנסיון עם ה-C63 AMG, אולי מותר לחלום שנראה גם את ה-E קלאס המושחזת בישראל בעתיד. על השיפור נוותר בינתיים, צנועים אנחנו.

מרצדס E63AMG משופרת מסדנת VATH. אתר יצרן
מרצדס E63AMG משופרת מסדנת VATH/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully