וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולף משחקת בחול

1.3.2010 / 8:35

קצת אחרי גרסת הכאילו-שטח לפולו, חושפת פולקסווגן תוצר זהה על בסיס הגולף פלוס תוך שאיפה לאתגר משפחות חובבות חיק הטבע

כמו הפולקסווגן קרוס-פולו שהוצגה לפני מספר ימים, גם הקרוס-גולף היא גרסה קשוחה יותר, מוחצנת, מאובזרת, ומוגבהת קלות המבוססת על הדור השישי לקומפקטית, ושתיהן עושות דרכן לתערוכת הרכב בז'נבה, ותגענה לשווקים באירופה בסמוך לבכורה הרשמית. אולם, טרם הוחלט אם תחצנה את הגבולות ומשם תנדודנה לעוד נקודות בעולם.

עם הקרוס-גולף תשאף פולקסווגן לגשר על פער ביניים הניצב בין רכב הפנאי טיגואן לכלי-רכב מסגמנט המיניוואן כמו הגולף פלוס או הטוראן, להבדיל יכולת העבירות המוקצית לה הנמדדת בתוספת איזוטרית של 2 ס"מ למרווח גחון על פני הגולף הסטנדרטית. בספירה מהירה מדובר בווריאציה שישית על הגולף הנוכחית הכוללת כבר את ה-R, פלוס, GTI, ג'טה ועוד.

מבחוץ היא ארוזה בתחבולות ויזואליות לשטח, עם שימוש מוגדר בלוגואים כמו בקרוס-פולו הקטנה והקשוחה. היא מצויידת בחישוקים מורחבים ל-17 אינטש, תוספות לבתי התאורה מאחור ומלפנים (LED), חיפויי פלסטיקה אפורה מעל קשתות הגלגלים, מסילות על הגג, ונורות בי-קסנון. הקבינה לא יוצאת מהסט עירומה וכאן מכותרת הקרוס-גולף בכסאות חובקים בשני גוונים, הגה וידית הילוכים עטופים עור וכן דוושות אלומיניום.

כמקובל, סדרת המנועים משורותיה של חטיבת הפרטיות תשמש את הקרוס-גולף. יחידות הבנזין מציעות הספק שנע בין 105 ועד 160 כ"ס בשידוך לתיבות ידניות (שישה הילוכים) או רובוטיות DSG עם שבעה הילוכים. יחידות הטורבו דיזל TDI מחלצות מהחזית הספק שנע מ-105 כ"ס ועד 140 כ"ס. השידוך הוא לתמסורות ידניות או כפולות מצמד, אולם גרסת ה-2.0 ל' הפקידה את העברת ההילוכים לידי תיבת DSG מחוזקת בעלת שישה יחסי העברה באמצעותה תתרגם 32.5 קג"מ לסרן הקדמי. הנעה כפולה אגב, אינה בנמצא. לוגמת הסולר הבכירה תצרוך כ-18 ק"מ לליטר.

הפולקסווגן קרוס-גולף תזכה כאמור להופעת בכורה בתערוכת הרכב בז'נבה. עוד פרטים אודותיה וכן על מקבילתה הקטנה קרוס-פולו נקבל במהלך ימי התערוכה הנפתחת מחר לכלי-התקשורת. ביבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורוס עדיין שוקלים אם לייבא גרסאות אלה.

פולקסווגן קרוסגולף. אתר יצרן
פולקסווגן קרוסגולף/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully