וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

B3 יורדת לשטח

5.3.2010 / 12:42

סובארו חשפה בתערוכת הרכב בז'נבה את ה-XV, גרסת פנאי לקומפקטית המשפחתית B3. לישראל היא תגיע בקיץ

לסובארו היסטוריה ארוכה עם השטח והכורכר, ופרט לפורסטר והאאוטבק, היו שניצלו את היכולת הגמישה של הפלטפורמות (טנדר סובארו, זוכרים?) לחצות נחלים וגבעות כאילו היו אלה בגובה הרצפה. סדרת ה-XV היא מוצר שאינו מוכר לנו, ואכן ידוע כפריט התפור לסגנון החיים בארה"ב. יחד עם זאת, מתברר שהדור האחרון למשפחת הכאילו פנאי לא ישווק בשנית באמריקה, ומצד שני יעשה עלייה אלינו לישראל במהלך יולי-אוגוסט.

ה-XV מבוסס על הסובארו אימפרזה (B3) בתצורת מרכב של 5 דלתות. אין בו הבדלים בממדים המקיפים לעומת המשפחתית הקומפקטית זולת הגובה שטיפס בחמישה ס"מ לכדי 1.52 מ' לטובת מרווח הגחון. להבדיל מכך, המעטפת הקוסמטית עשירה מאוד בתכנים של מכונית שטח קשוחה וכוללת רכיבים כגון קשתות גלגלים גבוהות, פגושים אגרסיביים, ספוילר אחורי, מסילות על הגג וחישוקים מוגדלים. תא הנוסעים מובדל על ידי לוח מחוונים בגוון שונה ומערכת שמע משוכללת חמושה בעשרה רמקולים, תלוי כמובן ברמת האבזור.

בשטח מונע ה-XV על ידי יחידת בוקסר בנפח 2.0 ל' בנזין המפיקה 150 כ"ס (באירופה נכלל גם דיזל). השידוך הוא לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם חמישה או ארבעה הילוכים בהתאמה, כולל הילוך כוח וההנעה הכפולה הסימטרית (S-AWD) המסורתית. ה-XV מצוייד בסט הגנה בסיסי הכולל שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת משיכה, סיוע לבלימה וחיישן התראה על לחץ אוויר לא תקין בצמיגים.

סובארו XV תשוגר לישראל בחודשי הקיץ הקרובים כאמור. מחירה המדוייק יפורסם סמוך להשקתה או מעט מוקדם מכך, וזה משוער לעמוד בין 150 ל-160 אלף שקלים.

סובארו תערוכת ז'נבה 2010. קובי ליאני
סובארו תערוכת ז'נבה 2010/קובי ליאני

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully