וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו משחקת בחול

13.3.2010 / 7:17

הזרוע הברזילאית של פיג'ו משיקה טנדרון קומפקטי פתוח המבוסס על ה-206. שיפוצניקים, אל תצפו לראותו בישראל

בכל העולם ידוע שלדרום אמריקה חוקים משלה; החופים, האנשים, המצב הסוציו-אקונומי, שלא לדבר על דרישות התחבורה המשונות. אם היינו צריכים עוד הוכחה לדרך ההתנהלות הפראית בדרום היבשת האמריקנית, באה פיג'ו ומפיקה עבור ברזיל טנדרון צר-מידות ופעלתן המבוסס על שלדת הסופר-מיני העממית 206.

ההוגאר (Hoggar) נחשף כקונספט בשנת 2003. בדיעבד, מתברר כי בפיג'ו לא הבחינו כל כך לאיזו נקודה גאוגרפית מומלץ לשגר אותו. השלדה הייתה עשויה מקרבון מלא, ותא הנוסעים הכיל מקום לשניים בלבד בסידור בסיסי כרודסטר ספורטיבית כולל תנוחת ישיבה נמוכה. פרט לצורתו הנועזת, יחידת הכוח הייתה אף היא מקור עניין גדול; מתוקף מעמדו כדגם רעיוני פיג'ו הסתייעה בשני מנועי טורבו-דיזל לכל אחד מהסרנים. אלו במצטבר מפיקים כ-360 כ"ס וכ-82 קג"מ המקנים לו הנעה כפולה קבועה.

טבעי איפוא שאל רצפת הייצור הגיע הקונספט בלי העוצמה, הצורה, קל וחומר שבלי הקרבון. ההוגאר השגרתי מבוסס על מכללי פיז'ו 206 ועל הוויזואל של ה-207. זולת יכולת נשיאה של עד 742 ק"ג, אין עליו מידע רשמי כגון מערכות ההינע או מכללים אחרים. אולם, יש להניח שקרבתו ל-206 גררה את פיג'ו לציידו במנועים קטנים יחסית בנפחים שאינם עולים על 1.6 ל' ו-120 כ"ס לכל היותר. לברזיל הוא כאמור תפור כמו כפפה ליד, אנחנו את הרומן עם הטנדרים הפתוחים של פיג'ו סיימנו בעידן ה-504 כנראה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully