וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמר מגהץ ת'שלג

ירון אדרי

27.3.2010 / 12:25

סדנת גייגר מגרמניה שוב מטפלת בהאמר, אלא שהפעם היא מוסיפה לו זחלים לניוד קליל בשלג. H2 בדרך לפיסגה

הדעה הרווחת היא, כי רכבי האמר הם הכלים הסטנדרטיים שמסתדרים הכי טוב במקומות בהם אין אספלט אלא סלעים ועפר מסוגים שונים. אולם, האם הם מסוגלים להתגבר גם על משטחים עליהם שכבה נאותה של שלג? את התשובה לכך מעניקה סדנת גייגר הגרמנית, שמפציצה עם גרסה מופרכת ל-H2 – בומבר.

חישוקי סגסוגת גדולי קוטר הם נדבך חשוב בכל חבילת שיפורים כוללת של גייגר לכל רכב שעובר אצלה (אמריקני בלבד), אולם כאן הם הלכו צעד אחד גדול קדימה. במקום 20 אינטשים וצמיגים אקזוטיים, כל אחת מפינות ההאמר H2 קיבלה זחל גומי מבית 'מאטרקס' שמעניק לה יכולת עבירות גם למרגלות הרי האלפים בדרך לפיסגה. לאלה רוחב של 40 ס"מ ואורך של 150 ס"מ שמספיקים כדי שהמאסה הגדולה לא תשקע.

הכוח לזחלים מגיע כמובן ממנוע ה-V8 המפיק 398 כ"ס ו-58.5 קג"מ, זאת כדי שהרכב הבנוי בקונספט של מפציץ אמריקני אכן יוכל להשאיר אדמה חרוכה בכל גיחה מעל שטח בתולי. ואם יש ברוכש הפוטנציאלי מעט מאוד רגשי אשם על הפגיעה בסביבה, הסבה להנעה בגז גם היא בנמצא.

פנים הרכב זוכה אף הוא למגע הסדנה, שהולכת על הפן היוקרתי עם אבזור מתאים הכולל גם מערכת סאונד איכותית ו-GPS. רק נקווה שבגייגר יודעים לעבוד טוב יותר עם כלי עבודה מאשר פוטושופ.

האמר H2 בומבר של סדנת גייגר. אתר יצרן
האמר H2 בומבר של סדנת גייגר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully