וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S5 טסה נמוך

30.3.2010 / 9:19

האודי S5 של סדנת סנר מקבלת תוספת של 30 כ"ס למנוע וקיט אווירודינמי לאריזה החיצונית. כוח עם סטייל זו תפיסה שכדאי לאמץ

סדנת סנר (SENNER) עיבדה לאחרונה חבילה עילאית מלאה בעדכונים ויזואלים וטכנולוגים לאודי S5 קופה הסלונית. התוספות החיצוניות חלות עליה דרך עיצובי פרופיל אגרסיבים, פגושים מלוטשים ומוגדלים, וחישוקי סגסוגות בקוטר שבין 21 ל-22 אינטש על צמיגי הנקוק 255 מאחור ו-235 בחזית.

סנר מספרת בין היתר כי הבודי-קיט הושתל על פי התוצרת של העוצמה בחזית, קרי הרבה אוויר חייב לעבור היישר למנוע המשודרג ולמנגנון הבילום על מנת להפיק את התועלת המרבית. זאת כאמור, על משקל שטיפס קמעה בכמה ק"ג לאור התוספות על המבנה.

כמה כוח קיבלה ה-S5 קופה? היא לא תנתץ שיאים חדשים אם חשבתם; במקום להחליף או לעדכן את מערכת ניהול המנוע – אמצעי נפוץ בקרב הסדנאות, בחרה סנר לעבות את מערכת הפליטה, להגדיל הסעפות ולשדרג את הפילטרים כך שפעולת המנוע תהיה חלקה יותר בתחום הסל"ד הגבוה. התוצאה היא עלייה צנועה של 30 כ"ס למנוע ה-V8 בנפח 4.8 ל' FSI, ו-50 קג"מ לכל הגלגלים דרך תיבה ידנית או רובוטית.

על הנייר מצהירה סנר מהירות מרבית של עד 300 קמ"ש ושיגור קלאסי מהמקום ל-100 קמ"ש בפחות מהזמן הבסיסי של ה-S5 שנאמד בכ-5.2 שניות. יתכן אף שגרסה זו תצליח לרדת מכך אל 4.8 ש' לערך. עוד בגיבוי הדינמי מתלים שהונמכו בכ-40 מ"מ.

עלות חבילת השיפורים כ-19 אלף יורו, שהם כ-100 אלף שקלים לפני מסים. אם תמצאו את האפיקומן, אולי תצליחו לשים ידכם כל קיט שיפורים אחד, בהנחה שאודי S5 כבר חונה אצלכם בחצר.

אודי S5 משופרת מסדנת סנר טיונינג. אתר יצרן
אודי S5 משופרת מסדנת סנר טיונינג/אתר יצרן

.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully