וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 כ"ס לוולוו C30

7.4.2010 / 8:59

קבוצת המירוצים של וולוו עובדת על מכונית עצמאית מוזנת ב-400 כ"ס. הדגם שנבחר? C30. בכורה רשמית? בסוף החודש

סדנת 'פולסטאר פרפורמנס' (Polestar Performance) המריצה את קבוצת המירוצים של וולוו בסדרות הסלון, הודיעה כי בקרוב תחשוף קונספט עם שאיפות להופכו למוצר סדרתי – 'וולו C30 פולסטאר פרוג'קט'. המכונית הקומפקטית של היצרנית השוודית, נבחרה מתוך שלל המכוניות בשורותיה של החטיבה על מנת לתעל את הבנותיה בתחום השלדה והמנוע לכביש הציבורי. האם מכאן תבין וולוו שיש מקום ל-C30 סופר-ספורטיבית? עם 400 כ"ס, לנו אין טענות.

פולסטאר טוענת כי הפוטנציאל ב-C30 גדול מאוד וחבל שהחברה השוודית טרם ניצלה זאת. "אנחנו מאוד מעריכים את ה-C30" אומר רוברט דלגרן, נהג הפיתוח של הקבוצה. "יש לה מרכז כובד נמוך. עכשיו נשלב את הנדסת המירוצים עם מכונית כביש מגובשת ונראה לעולם מה היא מסוגלת לעשות".

דלגרן מתייחס בפרט לעוצמה – 400 כ"ס. ההנעה תהיה כפולה לכל הגלגלים בתמיכת המערכות המסורתיות לשמירה על יציבות ויכולת בלימה והאטה ברמה תחרותית. עוד הוא אומר כי המבנה החיצוני הוא מעין שיבוט מופחת למכונית המירוצים, כלומר תוספות כגון כנפיים, ספוילירים נמוכים, חישוקים ענקיים ובלמים משודרגים, כולם באים קומפלט בחבילה.

את הבכורה לקונספט תערוך וולוו במסגרת תערוכת הרכב הנערכת בגותנברג שוודיה, בין התאריכים 22 ל-25 באפריל. לאור הצלחותיה של וולוו במסגרות התחרותיות בעבר - בעיקר במהלך שנות ה-90 בבריטניה (BTCC), יש להניח שהצוות בפולסטאר יצליח לייצר את ההד המתבקש, ואולי אפילו יעיר את וולוו מההלם לאחר שנרכשה על ידי ג'ילי הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully