וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי R8 עם הנעה אחורית?!

12.4.2010 / 16:13

סדנת MTM לקחה את ה-R8 הבסיסית, הלבישה אותה אריזה מסוגננת ותחבה תחת מכסה המנוע 560 כ"ס. את הקוואטרו היא זרקה החוצה

אחרי שסדנאות רבות סיימו להעמיס על ה-R8 כל מיני עדכונים, כולל השבחות על האחות החמושה בעשרה צילינדרים, לא נותר דבר זולת להתפרע מעבר לכל דמיון. התוצאה? סדנת הרכב MTM נכנסת לתמונה ומרביצה בה תורה מהסרטים: מכונית 'על' גרמנית שנושלה מההנעה הכפולה המסורתית והוסיפה עוד 130 כ"ס. שווה בדיקה? בואו אחריהם.

הפרויקט שיוצא מהסדנה מכונה GT3, כאשר גולת הכותרת היא מערכת ההנעה האחורית. התא המרכזי מכיל יחידת בנזין בתוכה פועמים שמונה צילינדרים בטכנולוגיית FSI בנפח של 4.2 ל' בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה יחסי העברה. בסדנת הפעילו גם על ה-R8 מכבסת עדכונים לכל המערכות הסדרתיות – המנוע מקבל לתחומיו מגדש 'על' משופר בכבדות המעלה את ההספק מ-420 ל-560 כ"ס ב-7,750 סל"ד ואת נתון המומנט ל-59.7 קג"מ ב-5,500 סל"ד.

מערכת ההנעה האחורית היא רגילה לכל דבר. למעשה, MTM מציינת שעל ידי וויתור על קומבינציות מחוכמות, היא הסירה מתהליך הרישוי מכשולי תקינה; זוהי האודי היחידה לה הנעה אחורית המאושרת לנוע על כבישים באירופה מתוקף היצרנית והסדנה.

בד בבד, ויזואלית המכונית מעוטרת סממני סדרת ה-DTM שם נוסעת האחות התחרותית. בכלל זה, מערכת פליטה ליברלית בסאונד שבוקע מאחוריה וכנפי קרבון קלי-משקל. עוד בנמצא מערכת מתלים משופרת ומונמכת וסט בילום אגרסיבי במיוחד.

ל-100 קמ"ש מאיצה ה-R8 GT3 ב-3.9 שניות בלבד ומהירותה המרבית מוגבלת ל-317 קמ"ש. MTM טוענת שבהיעדר מגבילים היא יכולה להעפיל מעבר ל-330 קמ"ש, אך זאת בתנאים אופטימלים ובכפוף לעוד מספר שינויים במערכת ההינע והתאמת הסרן האחורי לעומסים כבדים יותר שכן בשגרה הוא חולק עבודתו עם אחיו מלפנים.

עם החבילה לעיל פונה MTM לאנשים שיש בחזקתם R8, אולם בשלב זה היא מתמקדת רק בגרסאות ה-V8 ללא אזכור אודות ה-V10. המחיר אינו מפורסם רשמית, אך מי שמתעניין יזכה לשיחת הסברים טכנולוגים מרונלד מאייר, המייסד של MTM, בזכותו נולד הרעיון המעניין הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי
  • MTM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully