וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינית הראשונה בדרך לישראל

2.5.2010 / 13:30

מותג MG הסיני קיבל את אישור משרד התחבורה ויחל את שיווקו הסדיר בחודש יולי הקרוב. 360 מכוניות עד סוף השנה

מותג MG בחסותה של היצרנית הסינית SAIC, קיבל את אישור הייבוא הרשמי של משרד התחבורה לאחר שעבר בדיקת תקן אב-טיפוס. עד סוף 2010 תגענה לישראל כ-360 מכוניות מדגמי היצרנית אשר תיובאנה על ידי סוכנות 'קאר-איסט' בבעלותה של חברת דוד-'לובינסקי' - האחראית על מכוניות פיג'ו-סיטרואן בארץ. כך במסגרת הסכם שהושג לאחרונה בין שר התחבורה ישראל כץ לבין השגריר הסיני בישראל. יבוא המכוניות החדשות הוגבל במספרים משום שלדברי משרד התחבורה, אלה טרם עברו מבדקי בטיחות בעולם וזו למעשה תקופת המבחן של כלי רכב אלה. במידה ומכוניות SAIC הסינית יכשלו במבדקים העולמיים, אישור היבוא שלהן יבוטל. תנאי זה עלול להקשות על קליטתן בישראל בקרב הלקוחות.

בשלב ראשוני כ-200 מכוניות תשלחנה לסוכנות המקומית כבר בחודש יולי הקרוב. השורות תתרחבנה במהלך החודשים הקרובים, אולם תהיה זאת המשפחתית הגדולה MG550 שתערוך כאן את טבילת האש למותג הסיני. זוהי מכונית בסדר גודל קלאסי לקבוצתה עם שימוש במנוע 1.8 ל' טורבו 160 כ"ס בשידוך לגיר אוטומטי יפני עם 5 יחסי העברה. זמן המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך כ-10.5 שניות והמהירות המקסימלית 205 קמ"ש.

חבילת המפרט כוללת אבזור עשיר כגון מושבי עור עם תפעול מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים דיגיטאלית, דיפוני עור ועץ בקונסולה ובסביבתה, בקרת שיוט, חלונות חשמליים ועוד. פריטים בטיחותיים חיוניים כ-6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ובקרות בלימה נכללים כסטנדרט. אולם המכונית טרם נבחנה במבחני-הריסוק של איגוד הבטיחות האירופי Euro-Ncap ולכן אין ציון רשמי בגבולות המערב.

משפחת MG תגדל בשלהי הקיץ בעוד שני דגמים שעומדים על הפרק: MG350 סדאן המיועדת לקבוצת המשפחתיות, וכן נוכל לראות כאן את ה-MG6 הגדולה והמפוארת במרכב 5 דלתות. אלה מתוכננים לרבעון הראשון של שנת 2011 לאחר שיעברו את תקינות 'יורו 5'. על גרסת הרודסטר MGTF אין כרגע מידע באם מיועדת לעשות עלייה. בתערוכת אוטו מוטור האחרונה הציגה היבואנית את ה-550 ואת ה-MGTF לקהל המקומי ולדבריהם התגובות שהתקבלו חיוביות מאוד.

SAIC היא אחת החברות הגדולות ביותר בסין בתחום כלי-הרכב, קרובה לג'ילי בהיקף פעילותה. אשתקד מכרה כ-1.9 מיליון מכוניות משפחתיות מרביתן משווקות בסין, אולם שואפת לכבוש יעדים רבים מסביב לעולם. החברה מחזיקה כ-34 אלף עובדים ואת החיבור ל-MG רקמה לאחר שרכשה את חברת נאנג'ינג (Nanjing) הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully