וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בדודג' הדוושה נתקעת

4.5.2010 / 11:07

איגוד הבטיחות האמריקני NHTSA בודק דיווחים שהגיעו לידיו אודות דוושות מצערת הנתקעות בדודג' קאליבר. ההיסטריה חוזרת?

איגוד הבטיחות האמריקני NHTSA פתח בבדיקה רשמית לאחר שהוזרמו אליו תלונות על דוושת גז נתקעת בדגמי הדודג' קאליבר משנת המודל 2007. ריקול רשמי טרם פורסם מטעם חברת האם קריילזר, אולם היא מודה כי פנו אליה נהגים שזיהו תקלה במצערת הקאליבר, אף כי לא נרשמו לפי שעה תאונות או אירועים בטיחותיים חמורים הנוגעים למקרה.

קרייזלר טוענת כי המכוניות הרלוונטיות ירדו מפס הייצור בשנת ההשקה של הקאליבר, כלומר בין חודש מרץ לחודש אפריל 2006. עוד היא מוסיפה כי מבדיקות שנערכו במתקני הבטיחות, לא אותר קשר ישיר בין המכניקה או האלקטרוניקה של היצרנית לתקלה המדוברת, וכי החשודה העיקרית היא ספקית החלפים החיצונית.

לאחר גילוי המידע על ידי ראשי ה-NHTSA אודות התקלה המסוכנת, לא היססו הצוותים לרדת לשורש העניין ולחקור כל פרט אפשרי. זאת בעקבות ההיסטריה שיצרה טויוטה שקראה לכתשעה מיליון כלי-רכב להגיע למוסכים בגלל כשל בטיחותי דומה לכאורה. קרייזלר פועלת עם ארגון ה-NHTSA בימים אלה כדי לשלול אפשרות שהתקלה תזלוג לדגמים אחרים.

מיבואנית דודג' לישראל קבוצת 'מכשירי תנועה' נמסר לוואלה! רכב כי "מבדיקה שערכנו כלי הרכב שסופקו על ידנו בארץ הינם ממועד ייצור יוני 2006 ואילך, כך שדגמי הקליבר המשווקים בארץ אינם נכללים בסדרה החשודה של בעיית דוושת ההאצה".

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully