וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

103 הרוגים בהתרסקות מטוס נוסעים לובי

מטוס של חברת התעופה הלובית אפריקייה התרסק סמוך לנחיתתו בנמל התעופה בטריפולי. על המטוס היו 93 נוסעים ו-11 אנשי צוות. ילד הולנדי בן 10 הוא הניצול היחיד בתאונה

רויטרס

(צילום:רויטרס , עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: איריס דרור)

מטוס נוסעים לובי התרסק הבוקר (רביעי) סמוך לנחיתתו בנמל התעופה הבינלאומי בטריפולי, בירת לוב, בסביבות השעה 6:00 בבוקר (שעון מקומי). על המטוס היו 104 נוסעים ואנשי צוות, מתוכם 61 אזרחים הולנדים. הניצול היחיד בתאונה הוא ילד הולנדי בן 10. לדברי שר הבריאות של לוב, הילד מקבל טיפול בבית החולים ולא נשקפת סכנה לחייו.

גורם ביטחוני בנמל התעופה מסר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי 22 מנוסעי המטוס היו בעלי אזרחות לובית.

המטוס, מסוג איירבוס A330-200 , היה שייך לחברת התעופה הלובית אפריקייה איירווייס והיה בדרכו מיוהנסבורג. על פי החברה, על המטוס היו 93 נוסעים ו-11 אנשי צוות. בשלב זה לא ידועה סיבת ההתרסקות.

בהודעה רשמית מטעם החברה נמסר: "חברי אפריקייה איירווייס מודיעה שלטיסה שלנו 8U771 היתה תאונה במהלך הנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי בטריפולי".

דובר של משרד החוץ בדרום אפריקה מסר כי המטוס עזב את יוהנסבורג אמש ומאז נעלמו עקבותיו. "אנו יודעים שיש מטוס נעדר ואנו ממשיכים לעקוב אחרי המצב. הוא היה בדרכו ללוב. אין לנו מושג מה קרה לו", אמר הדובר לסוכנות הידיעות רויטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully