וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס אלמנה שחורה

22.5.2010 / 7:13

סדנת בראבוס מסירה את המעצורים ומשגרת את ה-SL65 TR במהדורת RS אגרסיבית. מתאים לכם קופה עם 800 כ"ס?

עבור סדנת 'בראבוס' ((Brabus המשדרגת סמארטים ננסיות ועד מיניוואנים כמו הוויטו, הבחירה ב-SL65 בלאק אדישן כשלד לשיפורים הוא המבצע המתבקש ביותר. רק שכפי שנהוג במשכנה בגרמניה העוצמה המקורית לא מספיקה, וחייבים לגלח עוד כמה עשרות קילוגרמים מהגומי בגלגלים על המסלול.

התוצאה היא מרצדס SL65 בלאק אדישן במהדורת RS. בראבוס הוסיפה לה מיתוג מבדל בשם VANISH על מנת לחדד את הסט החיצוני המושחר והחלק. שכבות על שכבות של חומרי קרבון החליפו את הקיים ובין שאר התוספות ניתן להצטייד בתא נוסעים בגוונים איישים או בקיט ספוילרים שמגיע כחלק מחבילת ה'פאוור אפגרייד' למי שבכל זאת רוצה להרגיש כמו האביר האפל ולהפציץ את השכונה בסיועה של מערכת פליטה רועמת.

מנוע ה-SL עושה שימוש ביחידת 'על' של דיימלר בנפח של 6.0 ל' 12 צילינדרים כפולת מגדשי-טורבו בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה. לבראבוס היו מספר רעיונות על המדף כיצד לעדכן את מערכות ההזנה ולהגיע להספקים באמת דמיוניים (מעל 1,000 כ"ס). אולם בסופו של יום הוחלט ש-140 כ"ס נוספים הם די והותר (לבטח במסגרת האחריות) ולכך הוסיפו הדרכה צמודה על המערכות הטכנולוגיות במכונית לכל רוכש.

ב-5,500 סל"ד מפיקה ה-SL קצת מעל 800 כ"ס ומשגרת את הנהג ספון ב-1.7 טון ל- 100 קמ"ש ב-3.6 שניות ול-200 קמ"ש ב-10 שניות. המהירות המרבית הוגבלה הפעם אלקטרונית ל-328 קמ"ש, אך לא פחות מופרך מזה הוא נתון המומנט; לרשות הנהג עומדים כ-144.5 קג"מ מטווח רצפתי של 1,700 סל"ד, וגם כאן בראבוס תתקין מגביל אלקטרוני ל-112.4 קג"מ למי שקצת חושש מהתאוצה המשוגעת.

בראבוס החלה לשווק את המכונית רק לאחרונה. אבל כבר כעת מפרסמת שהמחיר משתנה בהתאם לחבילות ונאמד בכמה עשרות אלפי יורו. מי שמעוניין באירופה ובארה"ב להרגיש בזעיר אנפין מה מסוגלת סדנת בראבוס לבשל ל-SL הרגילה שלו, יכול כתמיד ליצור איתה קשר ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully