וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם למבורגיני רואה מוסך

25.5.2010 / 10:10

428 יחידות מדגם המורצ'ילאגו משנות הייצור 2006-2007 נקראות לתיקון בעקבות נזילת דלק שעלולה להוביל להתלקחות

אם בתקופה האחרונה נדמה שרק מכוניות עממיות מוכות פגמים משונים ומבוכות, אז הנה מגיעה למבורגיני האקזוטית ומודה שגם אצלה מתחוללות תקלות לא פשוטת בכלל. החברה האיטלקית שבבעלות קונצרן פולקסווגן תפיץ במהלך חודש יוני הקרוב ריקול (קריאת תיקון) ל-428 יחידות ממשפחת המורצ'ילאגו משנות הייצור 2006 ו-2007. החשש? נזילה מאחד מצינורות הדלק שעלולה במקרים חריגים לגרום לדליקה.

לדברי החברה האיטלקית ישנה אפשרות שהריתוכים שמחזיקים את תומכות משאבת הדלק בסמוך למכל יסדקו, מה שעלול להוביל לקריעה באחד מצינורות הדלק המרכזיים. ארגון ה-NHTSA האמריקני שבחן את המקרה יחד עם צוותי למבורגיני גילה כי נוכחות של ניצוץ בעירה ולו הקל ביותר, עלול לגרום לשריפה בתוך תא הדלק ומשם הדרך לפיצוץ ולתוצאות טרגיות קצרה מאוד.

למבורגיני שלחה מכתבים לכל בעלי הדגם הרלוונטי ותחליף את החלפים הפגומים כולל את מכל הדלק בשלמותו ללא עלות מצד הלקוחות. הריקול תקף כרגע לא רק בארה"ב, כי אם גם באירופה. עד כה לא נרשמו תאונות או מקרים של התלקחות כתוצאה מהתקלה. זהו אינו הריקול הראשון לדגם המורצ'ילאגו לאחר שבשנת 2003 קראה למבורגיני ל-245 יחידות בהן אותרה תקלה במערכת ההיגוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully